Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende å se hvordan GTS er ift FM7. Spilt sistnevnte på Win10 noen dager i høsteferien og det er suverent morsomt med kontroller. Men det gode gamle Motorsport preget  man så i 3'ern og 4'ern er borte og det føles noe mer arkadepreget på overflaten med mer glitter, flash og bang.

 

Men det er utrolig hvor morsomt FM7 er å spille med eks. en 360 kontroller. Med litt "Advanced" justeringer på kontrolleren så har man meget god kontroll, savner ikke ratt og pedaler og lener seg tilbake i godstolen. FM7 er såpass simcade at det funker like bra med kontroller. Og ikke minst er Simcade'en FM7 er et gedigent løft fra FM6 på PC. Slår selv ren-arkaden FH3 (PC) på områder som kan sammenlignes.

 

Nydelig at mitt gamle G25 funker på PC så det blir nok en del Project Cars 2 med det fremover på PC. Irriterende at en konsoll som PS4 ikke funker med G25 når det funket på PS3 og har funket på PC i alle år. Helt høl i hodet spør du meg. Dermed blir PC brukt på bilspill mens PS4 støver ned i hylla.

 

It's Logitech's fault, they refuse to pay for and use the security chip Sony requires for official licensed peripherals to be used

"Security chip" my ass... "license payoffs chip" tenker jeg vi kaller det. Konsoller suger hardt på dette området og man kan ikke legge skylda på produsentene av tilbehøret da stort sett alle med noen få veldig dyre unntak, velger å støtte kun én konsollside + PC pga. kostnader.

 

GT serien, hvor jeg har spilt alle utenom 6ern, har aldri vært like bra som FM å spille med en kontroller dermed spørs det om GT Sports blir kjøpt for jeg kommer ikke til å kjøpe et nytt ratt og pedalsett bare for  GT Sports på PS4.

 

Når det er sagt Project Cars 2, Rift og G25 er helt nydelig :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Server vedlikehold og ingen offline modus? Bra start.

 

EDIT: Det står at Arcade modus skal være tilgjengelig offline. Men siden jeg aldri har vært online her så er det nok grunnen til at også det valget er grået ut og utilgjengelig ? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du vet du spiller et Polyphony-spill når grensesnittet er så lite intuitivt at du må slå opp i brukerhåndboken for å finne garasjen. I 2017.

 

Demo ute nå? Gleder meg men jeg tipper det ikke kommer til å tilfredstille. GT serien har ikke vært relevant siden 90 tallet føler jeg. Det er mye dem må forbedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet du spiller et Polyphony-spill når grensesnittet er så lite intuitivt at du må slå opp i brukerhåndboken for å finne garasjen. I 2017.

Ha ha, dette var dagens! Så sant så sant. Men det jeg har sett nylig fra demo/beta ser jammen meg bra ut. Det bildet av GTI'en fra photomodusen...  :dribble:

 

 

 

Noen som vet om innbyttedeals for PS4 Pro ennå? Vurderer å oppgradere.

Hypp på dette jeg også, men sist jeg forhørte meg var slike kampanjer forbi. Det beste alternativet var da å kjøpe PS4 med DNB Mastercard når de har 20% rabattkampanje og selger den gamle på Finn.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...