Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

1000/1000 her, men fullbooka romjul. Argh!

Hørtes nesten ut som en fancy bygård på Nordpolen i Oslo

Har fortsatt til gode å føle noe behov for mer enn de 300/300 fiber jeg har hatt siste 2-3 år. Selv 300 føles som overkill med store Steam og andre nedlastinger. Jeg kan oppgradere til både 500 og 1000 men ser ikke nytteverdien. 300/300 er tom. forholdsvis futureproof.

 

Jeg har ca. 20-25 enheter tilkoblet via Cat6 og på flere trådløse bånd. Kjører 3-4 samtidige Netflix etc. ca. hver kveld.

Hvilke ping / vente tid har du når du har "alt" oppkoblet og laster ned?

En ting er rask fart, men når man skal spille (ihvertfall first play alla CoD), så er det vel så viktig med ping / vente tiden.

Lurer på dette da jeg kan få (i fremtiden - 1/2 år) Lyse fiber.

Lenke til kommentar

De nye hodetelefonene til Sony virker en smule dårlig gjennomtenkt når man må bruke kabel for å få det nye lydsystemet til å virke..

Dette er 3d-stereo lyd for PSVR, ikke sant? Jeg er interessert i å høre hvordan du ville løst det uten å produsere mer signal forsinkelse..

Lenke til kommentar

Oki, kanskje litt vanskelig med forsinkelser.

Men 1700 er litt i overkant for et lekeheadset til konsollen (og helst pc'n òg).

Normalt bruker jeg anlegget til å fylle stua med lyd. Nye forsterkeren har dessverre ikke 3,5/6,3mm utgang.

 

Normalt bruker jeg Beyerdynamic dt770, Bose qc15 og Philips Fidelio S2 i/på ørene, så ikke spesielt glad i hul papplyd med for mye bass. Mic trenger jeg heller ikke.

Lenke til kommentar

Fikk prøvd g933 i går og herregud for et knirkesett. Lyden var vel heller ikke noe voldsomt imponerende men nå har jeg jo gode kablede fra før så jeg er nok farget av det.

Hadde det tidligere og endte opp med å selge det akkurat pga. Ergonomi. En ting er at det knirker, men i mitt tilfelle sklei det av hodet om jeg lente meg litt bakover. Så for min del passet det ikke. Kjøpte et astro a50 på salg og det er 10x bedre.

Lenke til kommentar

Fikk endelig prøvd demoen av Gravity Rush 2 og Nier akkurat. Må si jeg ble veldig positivt overasket. Hadde ingen forventninger til disse men tror nesten demoene alene solgte meg på begge. Ihvertfall Nier Automata.

Du spilte ikke Gravity Rush Remastered, som også er på PS4? Kan anbefales om du likte demoen. De ligner veldig. Forøvrig fant jeg ut at demoen var drastisk forskjellig avhengig av hvilken vanskelighetsgrad jeg valgte. På det letteste var det nærmest identisk til eneren, men på det vanskelige så blir det vist frem en del nytt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...