Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig prøvd demoen av Gravity Rush 2 og Nier akkurat. Må si jeg ble veldig positivt overasket. Hadde ingen forventninger til disse men tror nesten demoene alene solgte meg på begge. Ihvertfall Nier Automata. 

Godt å høre at demoene var overbevisende. Testet dem ikke selv, da begge de spillene er ganske sikre kjøp for min del, men alikevel godt å høre at de var bra. :)

 

Og velkommen som nyfrelst Nier fan. :p :P

Lenke til kommentar

 

Godt å høre at demoene var overbevisende. Testet dem ikke selv, da begge de spillene er ganske sikre kjøp for min del, men alikevel godt å høre at de var bra. :)

 

Og velkommen som nyfrelst Nier fan. :p :p

 

 

Nier universet virker veldig spennende. Har hørt om Nier før men det har liksom blitt med det. Alltid gøy når en kommer over noe nytt som fenger interessen. Ikke noe jeg kan si skjer ofte lengre... :)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg syns om Nier:Automata. Knappeknuser gameplayet er liksom ikke helt det jeg orker mye av, men samtidig spilte jeg jo igjennom hele demoen og musikken var rimelig fet. Så noe fikk jeg jo ut av det :p Men ja, det er noe der likevel!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg tenkte å kjøpe tastatur og mus til å spille BF1 på ps4.

 

Så jeg har noen spørsmål;

Er dette mulig, altså.. vil det fungere?

 

Evt. Kan man koble til hvilket som helst tastatur/mus eller må det være et eget overpriset sony ps4 gaming tastatur?

 

Om noen har noen erfaringer, så gjerne si ifra :)

 

 

Jeg spiller ikke hver dag og lever på student budsjett, så det trenger ikke være top pro hardcore gaming utstyr til mange 1000 kroner.

 

(Gjerne siter denne meldingen ved svar, slik at jeg ser hva som er svart. Er ikke så ofte innom lengere)

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

 

Jeg tenkte å kjøpe tastatur og mus til å spille BF1 på ps4.
 
Så jeg har noen spørsmål;
Er dette mulig, altså.. vil det fungere?
 
Evt. Kan man koble til hvilket som helst tastatur/mus eller må det være et eget overpriset sony ps4 gaming tastatur?
 
Om noen har noen erfaringer, så gjerne si ifra :)
 
 
Jeg spiller ikke hver dag og lever på student budsjett, så det trenger ikke være top pro hardcore gaming utstyr til mange 1000 kroner.
 
(Gjerne siter denne meldingen ved svar, slik at jeg ser hva som er svart. Er ikke så ofte innom lengere)

 

 

Vanlig mus og tastatur funker ikke til spilling i BF1. Med mindre det finnes ett adapter jeg ikke er klar over eller du går for denne løsningen her =)

 

https://www.playstation.com/en-us/explore/accessories/tac-pro-for-playstation-4/

 

Liten omtale og test her, ser grusomt ut dog.

 

 

Adapter styr:

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...