Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker bare trekant til å gå inn og ut av biler, klatre opp på hesten og til gjennombruddspasninger. Kjøper aldri spill der jeg må bruke trekant til å hoppe med.

Du vet at PS4 kan remappe knappene til dualshock etter ønske? :-p

 

Irriterende med sære kontrollermapping, men lett å fikse.

 

Men for meg er hopping X. Og det måtte jeg fikse i The Last Guardian :-p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

Jeg bruker bare trekant til å gå inn og ut av biler, klatre opp på hesten og til gjennombruddspasninger. Kjøper aldri spill der jeg må bruke trekant til å hoppe med.

Du vet at PS4 kan remappe knappene til dualshock etter ønske? :-p

 

Irriterende med sære kontrollermapping, men lett å fikse.

 

Men for meg er hopping X. Og det måtte jeg fikse i The Last Guardian :-p

Hadde glemt det. En rimelig undervurdert feature ?
Lenke til kommentar

Den funksjonen hadde jeg faktisk helt glemt selv :p

 

Jeg satt forøvrig å spilte BF1 med DS4 i usb-modus i dag tidlig...og følte meg faktisk overbeist om at jeg hadde en hårfin edge på responsen ganske tydelig.

 

Innbilning eller må jeg faktisk fortsette å spille FPS-med trådet kontroller ? :wee: Flere som har testet nevrosene sine her ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg satt forøvrig å spilte BF1 med DS4 i usb-modus i dag tidlig...og følte meg faktisk overbeist om at jeg hadde en hårfin edge på responsen ganske tydelig.

 

Innbilning eller må jeg faktisk fortsette å spille FPS-med trådet kontroller ? :wee: Flere som har testet nevrosene sine her ?

Hmm, denne tråden på Neogaf mener det motsatte:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1331867

Lenke til kommentar

Er ikke det og en av forskjellene på dualshock 4 V1 Og V2? At V2 skal være mer responsiv i kablet modus kontra V1.
 

 

 

The only other change is that the new PS4 controller features USB communication. Unlike the original DS4, it means you’ll be able to play games either wirelessly or via a USB cable.

 

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

Er ikke det og en av forskjellene på dualshock 4 V1 Og V2? At V2 skal være mer responsiv i kablet modus kontra V1.

 

The only other change is that the new PS4 controller features USB communication. Unlike the original DS4, it means you’ll be able to play games either wirelessly or via a USB cable.

Det er mye mulig, jeg har ikke testet det selv, da jeg trodde at responstiden var raskere kablet uansett.. Nå vet jeg ikke hvilken kontroll Mala spilte med heller men.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man handle fra Us store ? er gira på noe dynamic themes som bare fins på us store.

Hvis temaene er gratis så trenger du bare en PSN-konto med amerikansk adresse. Google hjelper deg med det. Hvis du må betale for dem, så trenger du å sette opp en amerikansk Paypal-konto også. Det har jeg aldri gjort, men google har sikkert svar på det også.
Lenke til kommentar

Ble litt skuffet da jeg tidligere idag innså at Battlefield 1 ikke har HDR støtte. Kjedelig når man har PS4 pro og HDR-tv, også gidder ikke utviklerne å oppdatere spillet

Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kan legge inn alternativer under "video" om man ønsker å spille i 1080@60 eller høyere oppløsning/mer eyecandy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...