Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekner med at PS4 og kan kjøpast i bundle med PS4Eye og at prisen legger seg rundt $429 til $449. Heile opplegget her med at PS4Eye skulle utgjere $100 ser ut som BS når man kan kjøpe PS4Eye aleine til $60. Er uannsett gla for at man får velge om kameraet skal kjøpast med eller ikkje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva som som gjorde at Playstation solgte før var slike spill.

Nå skal alt ha våpen for at det må selges noe.

 

Savner når gaming designere var litt barnsligere.

 

Som Spyro 1-3 Crash Bandicot 1-3, Klonoa 1-2 Dark CLoud 1-2, Etc.

 

Hva driver de som lagde Spyro og Crash på med nå? Jupp kjedelige skyte spill.

Oh yes! Gi meg HD remake samlinger av de spillene der og jeg hadde gledelig kjøpt 10 konsoller kun av den grunn (overdrivelse, men dere skjønner poenget. :p ).

 

Så ja, Knack er et av de kommende spillene jeg ser aller mest frem til. Er godt med noen "bare for moro skyld" spill av og til. ;)

 

Helt grei avgjørelse det for min del. Eye Toy pisset til PS3, som jeg fikk med i en PS Move bundle sammen med en Slim, har vel ligget i esken siden kjøp. Brukte det kanskje 30 min under den demoen som fulgte med.

Jupp er bra det er et valgfritt tillegg, irriterende å betale for noe man egentlig ikke ønsker, men når det er sagt så brukte jeg faktisk Move en god del. Er enig i at det er litt gimmick, men likte den allikevel mye bedre enn Kinect. Begge var gimmick, men Move kunne i alle fall brukes på en fornuftig måte i spill.

 

Så hvis det kommer noen morsomme spill som baserer seg på Move til PS4, så kan det godt være jeg kjøper en. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dårlig oversatt twittermelding er ingen bekreftelse.

 

 

Når det er Shuhei Yoshida som har skrevet twitter meldingen, så er det en veldig grei bekreftelse på at den har en intern strømforskyning.

 

Er snakk om mannen til venstre i denne artige saken.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...