Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ekstremt spennende å se hvordan det vil gå med PSN nå som Gaikai kommer inn i bildet også. Kan bli genialt om det blir gjort riktig, men kjenner jeg Sony rett så ender det vel i en katastrofe der det blir uspillbart. Måtte de for en gangs skyld overbevise meg om at de får til noe med PSN. Onlive på PC er jo en fantastisk tjeneste.

 

Men Gaikai er vel klart til lansering? Burde være det... Å vente flere år før tjenesten blir tilgjengelig vil være å skyte seg selv i leggen og totalt uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Blir ekstremt spennende å se hvordan det vil gå med PSN nå som Gaikai kommer inn i bildet også. Kan bli genialt om det blir gjort riktig, men kjenner jeg Sony rett så ender det vel i en katastrofe der det blir uspillbart. Måtte de for en gangs skyld overbevise meg om at de får til noe med PSN. Onlive på PC er jo en fantastisk tjeneste.

 

Men Gaikai er vel klart til lansering? Burde være det... Å vente flere år før tjenesten blir tilgjengelig vil være å skyte seg selv i leggen og totalt uakseptabelt.

Skal man svare på en slik melding?

 

lager jeg bare mere bråk?

Lenke til kommentar
Blir ekstremt spennende å se hvordan det vil gå med PSN nå som Gaikai kommer inn i bildet også. Kan bli genialt om det blir gjort riktig, men kjenner jeg Sony rett så ender det vel i en katastrofe der det blir uspillbart. Måtte de for en gangs skyld overbevise meg om at de får til noe med PSN. Onlive på PC er jo en fantastisk tjeneste. Men Gaikai er vel klart til lansering? Burde være det... Å vente flere år før tjenesten blir tilgjengelig vil være å skyte seg selv i leggen og totalt uakseptabelt.

 

Hva mener du med *katastrofe*???

Tenker du på den gangen PSN gikk ned i noen dager?

Er vel den de fleste går etter hver eneste gang.

Den ble vel også hacket? Etter mange år...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ting kan jo skje under postgangen som gjør at du ikke får den på dag 1, kan jo også være at selv om du forhåndsbestiller på nett så kan du være såpass langt bak i køen at du de ikke får inn nok konsoller på dag så de har til alle. Men det samme tingen kan jo skje hvis du forhåndsbestiller i butikk også, ikke nok konsoller osv.

 

Når jeg forhåndsbestilte på EBgames på Ski storsenter så fikk jeg beskjed om at jeg var en av 50 som var sikret PS4 på dag 1. Det var det antallet de turde å si at de fikk inn, så hvis man forhåndsbestilte som nr. 51 og oppover så var det ikke sikkert at de klarte å få tak i nok konsoller.

Lenke til kommentar

Er litt i tvil om jeg skal bestille fra komplett eller dra ut i butikk å kjøpe, hadde vært veldig greit hos komplett da har man jo liksom kvitring og alt slikt lagret hos dem isteden for på papir som man mister samt at tullingene i butikken som ikke vet hva som er feil om det er noe feil, som da jeg fikk YLOD på min PS3 de butikken så ut som et spørsmålstegn da jeg forklarte dem.

Lenke til kommentar

Er litt i tvil om jeg skal bestille fra komplett eller dra ut i butikk å kjøpe, hadde vært veldig greit hos komplett da har man jo liksom kvitring og alt slikt lagret hos dem isteden for på papir som man mister samt at tullingene i butikken som ikke vet hva som er feil om det er noe feil, som da jeg fikk YLOD på min PS3 de butikken så ut som et spørsmålstegn da jeg forklarte dem.

 

Elkjøp, Lefdal og Expert lagrer også informasjonen for deg. Om du også vil ha det på epost kan du jo benytte deg av Collect@Store og tilsvarende.

Lenke til kommentar

Infamous second son og The Division er visst ike launch titler, da er ikke å få den på launch så viktig lengre.

Er det "bekreftet" at den har samme HDMI/HDCP som PS3? Ser HDCP 2.2 er på vei/har kommet (det på 4k spiller tho). Har funnet måte å recorde PS3 med HDMI, håper det funker på PS4 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...