Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Tviler på at Sony kan ta seg til rette å bare lage seg en app uten godkjennelse av skype. Men hvis Vita har det så er det vel en god sjanse for at PS4 kan få det. Dog har vel ikke MS en direkte konkurrent til Vita, noe som de i høyeste grad har til PS4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg tenker også. Nå satser MS på å bruke skype som cross-game chat. Så det ville vært negativt for Microsoft om også Sony fikk det samme systemet. Nå levde Xbox Live mye på at de hadde et veldig bra cross-game chat i forhold til Sony sitt elendige. Nå som Microsoft får Skype som plattform der og Sony, mest sannsynlig, vil bruke noe slik Microsoft brukte på Xbox 360 så vil det igjen være fordel Microsoft på det punktet.

Lenke til kommentar

Leste en artikkel her om at Microsoft, selv om de eier Skype, ikke skulle ha final sayings osv i slike tilfeller, det er det Skype selv som skal velge. Men jeg vil tro at Sony går for et eget system, og det trenger ikke nødvendigvis være negativt. Jeg er ihvertfall veldig negativ til at alle mulige venner, familie, idioter osv som jeg har på Skype skal ringe meg opp når jeg sitter og spiller, men det er en funksjon som man burde skru av.

Lenke til kommentar

Absolutt. Håper Microsoft løser dette slik at man deler skype i to, altså at man synes for alle (venner, familie osv) og at man synes for Xbox Live-venner. Jeg vil finne det frustrerende om lille søsteren min ringer meg mitt i ett game av Call of Duty.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva Sony gjør nå. De har fått ekstremt med drahjelp fra Microsoft i starten, nå er det på tide å dra skuta selv.

 

Jeg vil se alle grunnene til at jeg bør kjøpe konsollen.

 

Støtter denne, må nesten inrømme at jeg ikke vet så mye om PS4 lenger, har vært for mye MS nyheter i det siste.

 

Det jeg kommer på nå er at X1 har:

-Skype

-Twitch streaming tjeneste

-X1 hadde langt bedre E3 når det kom til det viktigste, nemlig SPILL.

 

Resten er egentlig det samme, hvorfor velge PS4?

Lenke til kommentar

Støtter denne, må nesten inrømme at jeg ikke vet så mye om PS4 lenger, har vært for mye MS nyheter i det siste.

 

Det jeg kommer på nå er at X1 har:

-Skype

-Twitch streaming tjeneste

-X1 hadde langt bedre E3 når det kom til det viktigste, nemlig SPILL.

 

Resten er egentlig det samme, hvorfor velge PS4?

Jeg har enda ikke sett en person ramse opp hvor mye spill Xbox one har en Ps4?

 

Er det bare sån at en fyr sa det så trur alle det.

Kan noen legge fram bevis?

Lenke til kommentar

Se gjennom E3 engang til så ser du hva MS viste fram, det er ingen tvil at MS var bedre når det kom til SPILL.

 

men konsoll, har ikke PS4 noe som du kan skryte av? må jo være noe siden den er så spesiell.

men de fleste spillene de visste var jo Multi platform.

 

http://metro.co.uk/2013/06/07/xbox-one-vs-ps4-top-5-games-3830914/

 

Ikke for og snakke om at Ps4 viser mere senere, men samme med Xbox one og da, ingen som vet enda,

 

Men akkurat nå er det jo nesten helt likt.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

De kunne gitt dem lov på en betingelse, må bruke xbox.live konto for å logge på skype! =)

 

Sony går helt sikkert med på det så lenge hver gang et spill eller en film på blu-ray starter, så må man logge på med psn+ konto.

 

Så er det jo bare å legge sammen 2+2 og se hvem som kommer best ut av den dealen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...