Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slim har vel begge foran?

 

Sorry du har helt rett. Jeg så kun den ene foran til høyre og mistok AUX inngangen bak som USB #2.

 

*edit:

Digg med 1 USB bak på Pro. Det betyr at headsetet mitt som bruker både optisk og USB nå vil være mye mer skjult bak maskinen. Selv om lydkvaliteten er superb har det alltid irritert meg at den optiske ledningen går fra front der USB donglen sitter til baksiden.

500P_USB_receiver.jpg

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

 

Slim har vel begge foran?

 

Sorry du har helt rett. Jeg så kun den ene foran til høyre og mistok AUX inngangen bak som USB #2.

 

*edit:

Digg med 1 USB bak på Pro. Det betyr at headsetet mitt som bruker både optisk og USB nå vil være mye mer skjult bak maskinen. Selv om lydkvaliteten er superb har det alltid irritert meg at den optiske ledningen går fra front der USB donglen sitter til baksiden.

500P_USB_receiver.jpg

 

Hvor får man kjøpt den USB som står i ps4.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

 

Slim har vel begge foran?

Sorry du har helt rett. Jeg så kun den ene foran til høyre og mistok AUX inngangen bak som USB #2.

 

*edit:

Digg med 1 USB bak på Pro. Det betyr at headsetet mitt som bruker både optisk og USB nå vil være mye mer skjult bak maskinen. Selv om lydkvaliteten er superb har det alltid irritert meg at den optiske ledningen går fra front der USB donglen sitter til baksiden.

http://games.highdefdigest.com/uploads/jb/500P_USB_receiver.jpg

 

Hvor får man kjøpt den USB som står i ps4.

 

https://www.amazon.com/Turtle-Beach-Advantage-Digital-Adapter/dp/B0036VO4X4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Slim har vel begge foran?

Sorry du har helt rett. Jeg så kun den ene foran til høyre og mistok AUX inngangen bak som USB #2.

 

*edit:

Digg med 1 USB bak på Pro. Det betyr at headsetet mitt som bruker både optisk og USB nå vil være mye mer skjult bak maskinen. Selv om lydkvaliteten er superb har det alltid irritert meg at den optiske ledningen går fra front der USB donglen sitter til baksiden.

http://games.highdefdigest.com/uploads/jb/500P_USB_receiver.jpg

 

Hvor får man kjøpt den USB som står i ps4.

 

https://www.amazon.com/Turtle-Beach-Advantage-Digital-Adapter/dp/B0036VO4X4

 

Takk du.

Lenke til kommentar

har vi fått noen norsk pris på Slim og Pro?

 

 

Fra hva jeg kan se så blir det 3.990,- for pro og 2.990,- for slim (med noen hundrelapper variasjon fra butikk til butikk). Altså som det alltid pleier å være, dollaren x 10. Men det er bare å sjekke online butikkene eller spørre den lokale sjappa hva dem har tenkt å ta.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Trodde alle her masa om at greia med slim er at det skulle bli billigere som et av agrumentene,så det stemmer altså ikke. Det blir billigere for sony

 

 

Jeg vet ikke jeg hvem "alle her masa om at den skulle bli billigere" er (så skal ikke svare for dem), men til syvende og sist så er det butikkene som setter den endelige utsalg prisen ikke Sony.

 

Nå vet ikke jeg hva veiledende pris fra Sony er i Norge, men PS4 sin veiledende pris i statene er 349$ og PS4 Slim er 299$, så den er i utgangspunktet billigere. Men om den blir solgt billigere i butikkene gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Spørsmål; Hvis Sony banner internettet på en Playstation 4, slik at man ikke kan bruke PSN store og online gaming etc, hva gjør man da?

 

Er det mulig å bli unbannet eller finnes det omveier? Spør fordi jeg vet om en som selger en PS4 med bannet internett ganske billig.

 

Lag en PSN konto og prøv å logg den inn på maskinen og gå online. Mest trolig så er det  hans PSN konto som er bannet og ikke maskinen. Om det ikke går så er maskinen bannet. 

Lenke til kommentar

 

4K er litt over fire ganger så mange piksler som 1080p. Skal mer til enn en liten konsoll-midtlivskrise for å få det til å flyte.

 

En ting jeg har savnet snakk om er skikkelig SSD-støtte. Det er på høy tid at Sony gjør konsollen i stand til å utnytte disse produktene skikkelig, nå som en TB+ begynner å komme ned i realistiske priser.

Enig.

Det er endelig bekreftet bedre WiFi som var på høy tid. Man får håpe de i det minste sørger for en bedre SATA kontroller (dog ingen info jeg har funnet ennå) selv om OSet kanskje ikke blir forbedret ifb. med SSD ennå.

 

Bedre wifi? Link? Bedre signalstyrke eller raskere nedlastninger?

Lenke til kommentar

Dette setter meg kanskje i et litt dårlig lys, men har ikke så mye å tape på omdømmefronten :laugh:

 

Jeg har sett meg lei på at folk er drittsekker, skjeller ut folk uten grunn osv. Så jeg sørger for at disse føler seg tvunget til å beklage denne oppførselen i etterkant. Bare i noen få enkelttilfeller, skjedd to ganger nå.

 

Dikter opp en nettside/forum, som selvsagt er "closed" og "you need inv to join". Oppgir også et eksakt antall medlemmer for at det skal virke mer troverdig. Så sier jeg at deres PSN er publisert på denne siden, og at vi kommer til å sabotere for vedkommende i lang tid fremover hvis de ikke beklager. Jeg har så mange brukere at jeg kan fremstå som noe av medlemsmassen til dette nettstedet :laugh:

 

Så i kveld var det en slik tosk som endte opp med å sende en melding til en bruker for å beklage drittsekkoppførselen, fordi det var et krav for at "vi" skal fjerne ham fra nettsiden. Det andre kravet var at han måtte skrive en generell beklagelse i et community på konsollen som i skrivende stund har 10.621 medlemmer. Han valgte å adlyde. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...