Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper COD spillene selv om jeg ikke er en fan. Men kjøper dem kunder når de koster 199 kroner eller mindre. Black Ops 2 og ghost kjøpte jeg derimot aldri fordi de var drittdårlige.

Black Ops 3 er ikke nede i en pris det kan være verdt enda og jeg har ikke testet det heller enda. Ser ikke særlig bra ut da men må testes.

Avslutningen på ghosts var jo faktisk bra. Likte veldig godt historien i ghosts jeg.

Lenke til kommentar

Jeg synes 100-200 kroner er en grei pris hvis man får 5-10 timer underholdning ut av spillet, men har jeg betalt fullpris vil jeg gjerne ha litt mer enn det. Noen spill derimot gir deg absurd mye for pengene.

Men er det underholdning når han ikke liker spillene? Han sier jo at han ikke liker COD. Han støtter jo bare en melkeku. Det er ikke som om pengene går til barna i Afrika.

 

Du hater fisk og elsker biff. Du går på restaurant og kjøper deg en fiskerett. Er dette da et måltid du trives med, eller et idiotisk sløseri med penger når du heller kunne kjøpt deg en god biff istedet?

 

Hvis du ikke liker fotball, er da FIFA 2016 et smart valg? Nei, det er idioti.

 

Valget hans fører bare til at de lager mer av det samme. Vi trenger innovasjon, ikke repetisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...