Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P.T. var en lang gjesp for min del. Det kunne fungert hvis det var et større område å utforske, men jeg fikk følelsen av at det var en ekstremt lineær on-rails-opplevelse der jeg bare gikk i sirkel og prøvde å finne ut hvilken knapp jeg skulle trykke på for å utløse den neste hendelsen i rekka.

Lenke til kommentar

PS4 tråd jada, men de fleste her har nok en PS3 også så derfor lurer eg inn et spørsmål. SKal prøve å få liv igjen i den gamle feite PS3'en som fikk YLOD (noen som husker det :p ) Har prøvd to ganger å fikse den for noen år siden og fik liv i den i noen minutter før den igjen la seg ned og døde.

 

Det er lurer på er om folk har tips til god kjølepasta å bruke?

Lenke til kommentar

En hvilken som helst pasta vil gjøre nytten, jeg brukte Noctua NT-H1. Du bør også skifte ut de små "kjølemattene" med nye av tilsvarende tykkelse. Pass på at du kjøper riktig. Jeg husker ikke hvor jeg fikk tak i det. Om dette vil hjelpe på allerede inntruffet YLOD er en annen sak.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på PS4 versjonen av Just Cause 3 igjen. Men fy faen for bedriten ytelse i det spillet altså. Må vel være rundt 20 eller lavere når ting virkelig går i dass. Det er jo så si uspilbart jo.. Skulle ikke vært lov å slippe ut slike spill. Sony burde ha et kriterie med 30fps og en viss % med fps fall iløpet sv spillet.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ryan Brown

‏@Toadsanime

Capcom rep says that Dead Rising 4 is a 1-year timed exclusive for MS.

 

IS4Nar5.png

 

 

I en perfekt verden hadde det ikke vært eklusiver og alle kunne spille sammen online

tenk om det hadde skjedd. gamer boner

så kan man velge konsoller/pc av hva man foretrekker

kanskje det t.o.m hadde blitt sikkelig nyvining på konsollfronten da f.eks sony og ms måtte ha noe og lokke kunder til sin plattform

Lenke til kommentar

Prøvde meg på PS4 versjonen av Just Cause 3 igjen. Men fy faen for bedriten ytelse i det spillet altså. Må vel være rundt 20 eller lavere når ting virkelig går i dass. Det er jo så si uspilbart jo.. Skulle ikke vært lov å slippe ut slike spill. Sony burde ha et kriterie med 30fps og en viss % med fps fall iløpet sv spillet.

Selv rundet jeg spillet og la ikke noe merke til noe sånn. Var aldri uspillbart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ryan Brown

‏@Toadsanime

Capcom rep says that Dead Rising 4 is a 1-year timed exclusive for MS.

 

IS4Nar5.png

 

 

I en perfekt verden hadde det ikke vært eklusiver og alle kunne spille sammen online

tenk om det hadde skjedd. gamer boner

så kan man velge konsoller/pc av hva man foretrekker

kanskje det t.o.m hadde blitt sikkelig nyvining på konsollfronten da f.eks sony og ms måtte ha noe og lokke kunder til sin plattform

 

 

MS skal nå gi ut alle spill både på XBox og PC. Er bare for Sony å følge etter hvis de vil.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på PS4 versjonen av Just Cause 3 igjen. Men fy faen for bedriten ytelse i det spillet altså. Må vel være rundt 20 eller lavere når ting virkelig går i dass. Det er jo så si uspilbart jo.. Skulle ikke vært lov å slippe ut slike spill. Sony burde ha et kriterie med 30fps og en viss % med fps fall iløpet sv spillet.

Ytelsen i tillegg til lastetidene gjorde at jeg solgte spillet videre etter noen timer. 

Godt mulig det er et artig spill der et sted, men alt det negative ødela fullstendig for min del.

Lenke til kommentar

 

Selv rundet jeg spillet og la ikke noe merke til noe sånn. Var aldri uspillbart :)

 

 

Er jo forskjell på hva en synes er uspillbart fra person til person. Men jeg klarer ikke å spille noe som går ned til 23~26 fps under eksplosjoner. Og i JC3 så er det mange av dem! :D Så dette klarte jeg ikke å spille rett og slett på PS4. 

 

 

Ytelsen i tillegg til lastetidene gjorde at jeg solgte spillet videre etter noen timer. 

Godt mulig det er et artig spill der et sted, men alt det negative ødela fullstendig for min del.

 

 

Det skjønner jeg veldig godt. Som nevnt over så er det da spesielt under eksplosjoner bildeflyten faller voldsomt. Det er et veldig artig spill om du liker å sprenge ting i filler. Jeg har det også på PC og om du har maskinvaren til det så er det et fantastiskt pent og gøy spill. Steam summer sale skal starte til uka ifølge en leak ifra Paypal. Så plukk det opp da om du kan :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...