Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Sykt bra konferanse av Sony,vi trenger ikke kraftigere konsoll med så mange flotte spill!! :) å vi får nyte vr på konsollen vi har..3xhurra!! :D

 

mjaaaaa, det koster deg 5000kr dette VR greiene, personlig vil jeg da heller ha en ny konsoll som Scorpio som også kan VR

399dollar=ca 4000kr inkl.moms

Det var endel kule PSVR spill som er klar ved releas så mulig det er verdt prisen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg googla Steam litt, og de alene solgte spill for over en 1000 millioner dollar i Q3FY15. Altså mer enn EA Digital totalt, uansett plattform. Tror den salgstall-lista di mangler endel utsalgssteder når det kommer til PC ;)

 

Ååååh. Men det var jo DU som nevnte utviklere, og da tenker jeg du også tenker utgivere. Og vet du hva? Jeg tror det er irrelevant for Ubisoft, EA, Activision osv hvor mye Steam, Microsoft, Sony eller andre tjener, tror de tenker mer på egen inntjening.

 

 

Som vi har sett med Nintendo, at du har ekstremt mange flere potensielle kunder enn konkurrentene er en game-changing fordel. Resultatet er blant annet at Nintendo ikke selger noe som helst. Samme skjebne tror jeg PS kan få, om de ikke omfavner den nye virkeligheten, som er at konsollgenerasjoner ikke lenger varer i 7 år, men utvikles jevnt og trutt som med det meste annet her i verden. Selv støvsugere oppdateres oftere enn hvert 7. år.

 

Nintendo feilet av helt andre grunner. Dårlig navn, forvirring, samt en konsoll som ikke kunne matche motstanden, som jo var to store giganter som Sony og Microsoft. Nå er det kun en "ekte" konkurrent igjen i konsollmarkedet.

 

PS: Dette blir en lang dag på jobb. Enn å ikke klare å sovne igjen.

Lenke til kommentar

 

Jeg synes 100-200 kroner er en grei pris hvis man får 5-10 timer underholdning ut av spillet, men har jeg betalt fullpris vil jeg gjerne ha litt mer enn det. Noen spill derimot gir deg absurd mye for pengene.

Men er det underholdning når han ikke liker spillene? Han sier jo at han ikke liker COD. Han støtter jo bare en melkeku. Det er ikke som om pengene går til barna i Afrika.

 

Du hater fisk og elsker biff. Du går på restaurant og kjøper deg en fiskerett. Er dette da et måltid du trives med, eller et idiotisk sløseri med penger når du heller kunne kjøpt deg en god biff istedet?

 

Hvis du ikke liker fotball, er da FIFA 2016 et smart valg? Nei, det er idioti.

 

Valget hans fører bare til at de lager mer av det samme. Vi trenger innovasjon, ikke repetisjon.

Du henger deg for mye opp i saker. Som sagt likte jeg absolutt ikke black ops2 og ghost og kjøpte derfor aldri dem. Jeg elsket Cod til og med modern warfare 2. Egentlig er det kun advanced warfare jeg har kjøpt etter det og da til 199 kroner for å teste om det var noe. Greit filmatisk spill men serien er langt langt ifra hva det en gang var.

Lenke til kommentar

Prøvde Resident Evil 7 demoen akkurat. Rimelig guffent altså! Spille det med PSVR må være rett og slett helt for jævlig. Kommer til å trenge psykologisk hjelp når en er ferdig... :D

Hørte en spilljournalist som sier at psvr ikke blir suksess på res7,hun sier det blir for hard kost for vanlige folk :D virker som resident Evil igjen tar skrekksjangern videre på nye stier,selv etter 20 år! :) vet ikke helt om jeg tør spille det med vr Endret av olliver
Lenke til kommentar

Prøvde Resident Evil 7 demoen akkurat. Rimelig guffent altså! Spille det med PSVR må være rett og slett helt for jævlig. Kommer til å trenge psykologisk hjelp når en er ferdig... :D

Bare jeg har våpen i spillet er jeg jevla fornøyd, føler meg mye tryggere i Resident Evil 7 i VR da, mener jeg leste om Resident evil 7 i itavisen for mange mange år siden da, å det jeg så var ikke likt med demo spillet da, trur ikke selve spille her i huset eller rundt det huset, så en demo av bioshock spillet var ikke likt med demo jeg så da. Tipper det blir i kjent Resident evil stil  :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...