Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luxire-folk: hvilke krager egner seg bra til en button-down oxford? Luxires egen button down? Evt. ordrenummer.

Det ligger et spread sheet i Luxire-tråden på SF. Har du sjekket det? Jeg har bedt dem om å kopiere denne på min neste bestillingen, men har ikke fått den ennå så det er vanskelig å si noe om hvordan det blir.

 

 

 

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar

Muligens først og fremst kjøpe en skikkelig skjorte og slips da. Men er det bra nok å kjøpe en skjorte i en bestemt str, eller bør det være på mål?

Kommer helt an på. Hvis du finner skjorter som passer deg fint kan du godt gå for det. Å bestille skjorter fra f. eks Luxire krever en del innsats og man skal stort sett være ganske dedikert for å gidde.

Lenke til kommentar

 

Luxire-folk: hvilke krager egner seg bra til en button-down oxford? Luxires egen button down? Evt. ordrenummer.

Det ligger et spread sheet i Luxire-tråden på SF. Har du sjekket det? Jeg har bedt dem om å kopiere denne på min neste bestillingen, men har ikke fått den ennå så det er vanskelig å si noe om hvordan det blir.

 

 

 

 

Ah, supert! Broke and Bespoke sine krager er alltid snasne, så tror jeg prøver ut den jeg også.

Endret av gard.
Lenke til kommentar

Endel av Clarks ligger vel i det prisleiet og burde kanskje sjekkes ut..

 

http://www.footway.no/sko#!/herrer/selskapssko/clarks.

 

Synes de blå semskede er veldig fine, men vet ikke hvordan det går med dress, men med bukse og skjorte burde det funke...

 

Dorset Walk Black Leather

 

Er vel greie folkesko rimelig til dress...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Takk for alle svar :)

Er Clarks noe man finner i butikk?

 

Er en eller annen norsk butikk som har Clarks, men ikke noen som er fine sist jeg sjekket. Må vel handles på nett.

 

Jeg kjøpte noen fine semskede sko på Bianco for 200-250kr eller så på salg vinterstid, de er veldig fine og gode å gå i... Men det er sef ikke samme kvalitet som det mye dyrere.

 

Men helt ok og funker på jobb. De ligger vel på 7-800kr ellers.

 

IMG_1653_zps4aa7678d.jpg

 

Jeg er kjempefornøyd med de, tror de er produsert i India... Dersom du er på budgett, og ikke kan eller vil handle på nett. Så anbefaler jeg heller noe fra Bianco Man enn noe fra Skohansen.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...