Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flottings, takk for svar :)

Skal sjekke litt rundt på nett, litt redd å bestille feil størrelse, gjort det alt for mange ganger før.

 

Kjøper du fra en norsk butikk som feks Footway eller Brandos whatever, så skal de være glimrende gode på service og retur. Jeg tror det går lynfort og om jeg husker korrekt så koster det ikke noe med postgang eller retur.

 

Jeg bestilte et par Wolverine Apprentice støvler med honey farge på salg fra Brandos tror jeg, og fikk de etter bare et par dager.

 

Sånne norske skobutikker på nett har feks en sykt mye bedre service enn feks andre butikker som Komplett og Elkjøp. Kan vel ha med å gjøre at man ikke ofte kjøper noe med feil størrelse i en elektrobutikk.. Men dårlig service med feil og mangler iallefall iforhold til sånne skobutikker på nett.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Artikkel om norske Cavour Menswear hos Manolo.se. Ser faktisk ut til å bli et veldig bra alternativ i den lavere prisklassen.

 

Det virket bra helt til jeg så bildet av gründerne nederst.

Det er en elendig passform, jakkene virker for trange, knappene er plassert for høyt og jakkene er latterlig korte. De dekker jo ikke tissen på en gjennomsnitts nordmann engang.

 

Men de skal ha for å forsøke, og det er ikke sikkert jakkene de bærer på bilde er de som skal selges. Det kan være guttene kommer på bedre tanker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen som har noen tanker om hva slags farge man burde ha på skjerf?

Foretrekker egentlig grått, men føler det får et allerede gustent vinteransikt til å se enda blekere ut. Hjelper sikkert ikke å ha blondt hår.

 

Hvilke farge velger jeg for å unngå dette? Ser Acne har et i navy, men det er jo ikke akkurat en varm farge det heller?

Lenke til kommentar

 

Synes egentlig ikke burgunder er så pent, men jeg har vurdert Acnes rødvinsfargede. I det minste en varm farge!

 

Hvordan tror dere navy er i forhold til grått vedrørende dette med huden?

Og burgunder er ikke en rødvinsfarge?

Jo. Det var det jeg mente - at jeg faktisk har sett på et som er burgunder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøpte et første smykke til kjæresten min på valentinsdagen i år, og litt senere i år røk kjedet, så er igjen med kun anhenget. Dette kostet ikke mer enn 200,- siden det jeg kjøpte i utgangspunktet til 600,- var utsolgt. Det var ihvertfall veldig fint. Så, hva vet ikke om jeg skal kjøpe ny lenke for 100,- eller bare kjøpe nytt smykke. Hun likte veldig godt (elsket) smykket, men vet ikke hva det koster. Jeg tenker at det blir litt rart å bruke 100,- for kjede til et smykke til 200,-, men så er det jo litt kjipt å bare kjøpe nytt smykke, når hun elsker dette.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...