Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hvor kan man kjøpe skjerf fra Johnstons of Elgin på nett? Skulle kjøpe fra hjemmesiden deres, men de frakter visst ikke til Norge.

http://www.westaway.co.uk/johnstons-of-elgin.html
Sikker på at den siden er legitim? De selger jo til en mye lavere pris enn Johnstons sin egen side.

 

Har sett siden her opptil flere ganger. Jeg har ikke bestilt derfra før, men jeg har lest her at den er legitim. Hvorfor de selger det så billig vet jeg ikke om har blitt sagt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvor kan man kjøpe skjerf fra Johnstons of Elgin på nett? Skulle kjøpe fra hjemmesiden deres, men de frakter visst ikke til Norge.

http://www.westaway.co.uk/johnstons-of-elgin.html
Sikker på at den siden er legitim? De selger jo til en mye lavere pris enn Johnstons sin egen side.

 

Har sett siden her opptil flere ganger. Jeg har ikke bestilt derfra før, men jeg har lest her at den er legitim. Hvorfor de selger det så billig vet jeg ikke om har blitt sagt.

 

Da satser jeg på at det går bra.

Lenke til kommentar

La nettopp inn min første Luxire-bestilling på iver ett år. Spennende ettersom jeg har måttet endre på mange av målene mine pga at jeg har gått opp litt i vekt i løpet av det siste året. Noen som vet hvordan leveringstidene er for tiden?

8. september bestilte jeg et par jeans med et helt nytt mønster og 15 swatches. Pakken ble sendt på fredag og skal bli levert iløpet av imorgen.

 

Det var en fyr på SF som fikk fire skjorter levert etter 13 dager. Så det bør ikke ta så lang tid hvis du refererer til gamle ordre.

Lenke til kommentar

Noen som har tips om hvor i Europa jeg kan få kjøpt solbriller med grei kvalitet til en grei pris?

 

Jeg vet ikke om dette er rette stedet å henvende seg.

 

Glemte solbrillene mine på jobb idag, og de to andre jeg har i eie er ødelagt.

 

Jeg har pleid å eie svarte solide solbriller som ser litt ordentlig ut, merker jeg har brukt før er Arnettes og Oakleys, altså ikke sånne fargesprakende greier, men svarte normale briller med mørkt glass.

 

Tror jeg gav 3-400 kroner for de Oakleyene jeg mistet, men de har jeg hatt i mange år nå.

 

Jeg er ikke interessert i mote og designbriller fra Armani eller D og G eller hva det heter for noe, inntrykket mitt er at de er overprisede skrøpelige saker.. Ja jeg har eid noen av disse som har endt opp hos meg, men meningen min er at man bare betaler for navnet og null for soliditet og kvalitet.

 

Prisnivå bør ligge på 300-600kr, men sliter med å finne noe. Tror jeg har kjøpt mesteparten av det jeg har eid på salg og lignende.

Lenke til kommentar

Hei. Vært på utkik etter en brun/beige lengre frakk/parkas en stund, å gjennom instagram (faktisk) kom jeg over en dønn lik jeg ønsker.

 

Problemet er at jeg ikke vet hvor i verden, merke, størrelse eller pris eller hvor jeg faktisk kan få tak i en lik.

 

Noen som har tips eller lignende? Står ingenting verken i kommentarfetet eller what not. Instgram kontoen var withstyle.

post-264609-0-12329300-1413294011_thumb.jpg

Endret av TomTucker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...