Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planen min om å kjøpe dress fra SuitSupply ser ut til å gå i vasken. De skulle egentlig åpne butikk her i San Francisco i løpet av sommeren 2014, men det ser ut til at den er utsatt på ubestemt tid.

 

Hvilke merker bør jeg se etter dress fra, hvis jeg ønsker cirka samme prisklasse som SuitSupply?

 

Hadde du tenkt til å kjøpe MTO fra SuitSupply?

Lenke til kommentar

Om du tenkte OTR fra Suitsupply kan du vel like gjerne bruke nettbutikken, om den fungerer like greit som her i Norge? Gratis frakt og retur og antageligvis et bedre utvalg. Hakene med det må vel evt. bli at du må være til stede når UPS kommer på døra (pakkene er store, og ikke noe artig å hente på et lokalt postkontor) og at du må oppsøke skredder selv (det hadde du kanskje gjort uansett). Forutsett at du har peiling på hva du vil ha og at du ikke trenger en salgsperson som hjelper deg, tror jeg det er verdt et forsøk i alle fall.

Endret av gard.
Lenke til kommentar

Ja, vurderer å gjøre det. Har allerede en blazer som passer veldig godt, så har godt utgangspunkt der ift. bestilling, men liker også å fysisk kjenne på produktene og tenkte å benytte sjansen til å prøve litt skjorter og annet.

Ser den! Av erfaring ser enkelte produkter bedre ut i virkeligheten også. Men da har man unnskyldning til å seg en helgetur til Seattle/Las Vegas.

Lenke til kommentar

 

Er det slutten dette nå da?

 

Denne kom opp: You have exceeded your allotted disk space for attachments.

 

Jeg tror den eneste løsningen er å slette tidligere bilder, eller bruke ekstern nettside som imgur.com?

 

 

 

Forslaget fra heimens datanerd var også å slette gamle bilder. Kan være jeg gjør det,men det blir ikke i dag. Kan være dette er et hint fra Vår Herre om at det er på tide å move on.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...