Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens. Isteden for å lage en ny tråd spør jeg heller her om tips til kjøp av dress. Er ca 185cm og rimelig smal. Dette skal være min eneste dress pga studentøkonomi. Holder på med endel politikk så bruken blir endel banketter o.l. Tenker marineblå blir et en bra farge, men hvor burde jeg kjøpe? Håper på å lande på rundt 4000-5000kr. Har sett litt, og kom over http://www.briznorge.no/, noen som har noe erfaring med dem? Andre som har forslag til hvor jeg kan kjøpe i Trondheim? Burde jeg heller kjøpe på nettet, Suitesupply for eksempel?

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en ny vinterjakke, og jeg regner med at det blir en ny peacoat. For at denne skal være varmest mulig har jeg skjønt det slik at den burde inneholde mest mulig ull.

Jeg tok en titt på Zalando, men ble litt usikker på hva jeg skal se etter når det gjelder ull. De beskriver noen av jakkene slik:

  • Materiale i øverste lag: 50% ull, 50% polyester
  • fôr: 65% polyester, 35% bomull

Burde mest mulig av øverste lag være ull? Hva med foret, skal jeg se etter ull her også?

Lenke til kommentar

Hei folkens. Isteden for å lage en ny tråd spør jeg heller her om tips til kjøp av dress. Er ca 185cm og rimelig smal. Dette skal være min eneste dress pga studentøkonomi. Holder på med endel politikk så bruken blir endel banketter o.l. Tenker marineblå blir et en bra farge, men hvor burde jeg kjøpe? Håper på å lande på rundt 4000-5000kr. Har sett litt, og kom over http://www.briznorge.no/, noen som har noe erfaring med dem? Andre som har forslag til hvor jeg kan kjøpe i Trondheim? Burde jeg heller kjøpe på nettet, Suitesupply for eksempel?

Den nettsiden ser ut som noe vas. Menswear eller suitsupply er gode alternativer.

 

 

Noen andre som har sett denne? http://www.tv2.no/2014/10/07/nyheter/6097446 Endelig sier jeg bare. Stod ikke om akkurat når det endres, men nå blir det endret (forhåpentligvis).

Lenke til kommentar

Nå begynner det å bli kaldt igjen...

 

 

Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt tynne skinnhansker? Er en fordel at de sitter som pølseskinn, så jeg ønsker lav størrelse. Har bare vært innom Match og et par andre butikker, men de fører kun tykke...

 

Skulle også hatt noen kjørehansker, men dette er det vel så godt som ingen som har?

 

Ingen bra butikker som fører et bredt utvalg av skinnhansker? Evt. fra nettet?

Lenke til kommentar

Nå begynner det å bli kaldt igjen...

 

 

Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt tynne skinnhansker? Er en fordel at de sitter som pølseskinn, så jeg ønsker lav størrelse. Har bare vært innom Match og et par andre butikker, men de fører kun tykke...

 

Skulle også hatt noen kjørehansker, men dette er det vel så godt som ingen som har?

 

Ingen bra butikker som fører et bredt utvalg av skinnhansker? Evt. fra nettet?

 

https://www.chesterjefferies.co.uk/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå begynner det å bli kaldt igjen...

 

 

Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt tynne skinnhansker? Er en fordel at de sitter som pølseskinn, så jeg ønsker lav størrelse. Har bare vært innom Match og et par andre butikker, men de fører kun tykke...

 

Skulle også hatt noen kjørehansker, men dette er det vel så godt som ingen som har?

 

Ingen bra butikker som fører et bredt utvalg av skinnhansker? Evt. fra nettet?

Hanskehallen i krysset mellom Roald Amundsens gate og Stortingsgate. De har tynne hansker og kjøre hansker i alle størrelser. Leste også om Hestra, en hanskebutikk i Bogstadveien. Så lovende ut. Har hverken noen produkter eller vært innom butikken, men det kan også være en mulighet vil jeg tro. Evt. kan du finne ut hvilken hanskestørrelse du bruker å handle fra Chesterjefferies som Dag linket til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...