Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter en høyhalset ullgenser og en eller flere flanellskjorter.

 

Kan noen anbefale spesifikke plagg eller merker?

Av høyhalset genser antar jeg at du mener turtlenecks. Og i så fall ville jeg ha sjekket ut Berg & Berg sine. De koster bare 600,- (før toll), er rimelig enkle og sikkert av ok kvalitet. Lurer på om jeg skal prøve en selv. Ellers er jo John Smedley sine virkelig gode, men mer enn dobbelt så dyre. Tror du får de hos blant annet Høyer i Norge. Kan skrive under på at kvaliteten på de er fantastiske.

Lenke til kommentar

Pannebånd, yay or nay?

 

Jeg har alltid ment pannebånd er overlegent bedre enn lue, det holder ørene varme samtidig som det ikke ødelegger sveisen.

Helt enig og sant. Er du typen som ikke bruker voks i håret og ikke bryr deg om du ser ut som en nisse, så er lue tingen. Men ellers er pannebånd mye greiere. Ikke hør på de som sier nei til pannebånd.

Lenke til kommentar

Gi meg gjerne et eksempel på når pannebånd ser bra ut.

 

Det er vel et spørsmål om pest eller kolera. Se ut som en nisse med pannebånd, eller se ut som en nisse etter å ha gått med lue. Bruker man en voks som ikke er så stiv, så kan man kanskje redde sveisen etterpå?

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

 

Hvilken? (Begge fra A.P.C.)

 

 

 

0m3yUqn.jpg

 

r92dTx7.jpg

 

 

Øverste, imo

 

Hmm, ja heller mest mot den øverste selv. Begynner å bli noen år siden jeg gikk fra en ganske klassisk stil til en mer "kunsthøyskole stil"... Så folk kan gjerne komme med innspill på liknende jakker (dere evnt. mener ser bedre ut).

 

(Også var neste skritt å finne et sted jakken selges, letteste er kanskje å bestille på nettet... Men litt kjedelig å måtte vente i 10 dager på et plagg jeg kanskje må bytte pga feil størrelse.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...