Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

I tillegg ramlet det inn nesten 5000 på kontoen, så da blir det shopping i sommer også :)

Jobb? Feriepenger? Belønning fra foreldre/besteforeldre?

Gleder meg til jeg får lønn selv, har blitt en del timer denne måneden. :wee:

Lenke til kommentar

Loafers går også til alt. Windbreaker bruker jeg bare fra Ralph Lauren, men de er nesten oppi 2000,- så du kan vente til salg, om du ikke trenger det nå. Eller se om du finner noe fra H&M og Zara.

 

Damn. Fikk eksamenskarakterene nå! 4er på matteeksamen, skuffende! Når man var ett poeng unna 6er i standpunkt. Og 3er i norsk. Haha. Jaja, glad jeg hvertfall ikke strøyk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det var vell brune seilersko som ble foreslått til miljano?

Var det? Det fikk jeg ikke med meg. :dontgetit: Har lurt litt på loafers, men finner aldri noen jeg liker, verken loafers eller båtsko. Lett skal det ikke være. :roll:

Lenke til kommentar

Jobb? Feriepenger? Belønning fra foreldre/besteforeldre?

 

Litt av hvert, noe belønning for karakterer (får 200 for hver 6'er, 50 for hver 5'er og 100 for forbedringer), noe bursdagspenger også har jeg jobbet litt hos mormor og morfar. Feriepenger kommer i tillegg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Milanjo: Litt enig med deg. Vanskelig å finne noen man liker.

Har lyst på et par brune Sebago Docksides. De ser mye bedre ut på foten, enn de gjør for seg selv.

 

Har også vurdert disse:

 

3733-2063-photo3.jpg

 

Innspill? Liker ikke tasseled loafers, men jeg er redd det blir litt nakent uten noe ekstra. Alternativet er jo noe slikt:

 

_DSC0677.jpg

 

(tenker på de bakerste). Men de ser ikke like stilrene ut som de over.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...