Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke matchet den med lyse jeans eller sorte chinos. Mørke jeans eller beige chinos vil fungere best tror jeg. Av sko ville jeg valgt plimsolls.

 

Hvorfor ikke sorte chinos egentlig? Sorte bukser er det eneste jeg ville følt meg komfortabel i med en slik cardigan.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Hei, en kamerat av meg hadde vært i utlandet og kjøp noe som lignet på en blanding mellom ankelsokker og balettsko. Det var ankelsokker bare med en veldig dyp utringing eller hva man skal kalle det. Var veldig kjekt siden man ikke kunne se at man brukte sokker selv om man hadde på seg lave sko. Noen som vet hvor man får kjøpt slikt i Norge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Sammenligning stoff/søm Tailorstore med PRL Custom Fit (blå) og H&M piquet (grå):

 

 

post-80512-1277341173,4495_thumb.jpg

post-80512-1277341133,1995_thumb.jpgpost-80512-1277341127,449_thumb.jpg

post-80512-1277341200,3377_thumb.jpgpost-80512-1277341189,6219_thumb.jpg

post-80512-1277341152,5621_thumb.jpgpost-80512-1277341139,6099_thumb.jpg

 

Stoffet er tynt, og man kjenner kvalitetsforskjelli sømmene på den fra tilorstore og PRL. Kneppingen er heller ikke så pen. "Stolpen" burde vært bredere og kortere.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Ja lignet på den du viste Analogue, bare med hakket dypere utringing slik at man kunne gå med loafers uten å se de, og uten plass til hver tå foran. Kan godt hende at sånne sokker er ganske vanlige, men jeg har aldri sett de noe sted. Har heller ikke sett etter de før nå da :tease: Noen butikker som selger de?

Lenke til kommentar

Tror H&M har.

 

Faen kjøpte meg jo to par chinos på Zara for noen dager siden. Prøvde bare en av dem for siden de lå ved siden av hverandre tok jeg bare samme størrelse. Det viste seg å ikke være smart. For det var nemlig ikke samme bukse :(

Prøvde den i navy i går og var for stor. Den var både lengre og større i livet, selv om det er samme størrelse. Den var også regular-fit og ikke slim som de jeg prøvde...

Jævlig irriterende. Men de var jo veldig billige, så gjør ikke noe der. men fortsatt kjipt.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Tror H&M har.

 

Faen kjøpte meg jo to par chinos på Zara for noen dager siden. Prøvde bare en av dem for siden de lå ved siden av hverandre tok jeg bare samme størrelse. Det viste seg å ikke være smart. For det var nemlig ikke samme bukse :(

Prøvde den i navy i går og var for stor. Den var både lengre og større i livet, selv om det er samme størrelse. Den var også regular-fit og ikke slim som de jeg prøvde...

Jævlig irriterende. Men de var jo veldig billige, så gjør ikke noe der. men fortsatt kjipt.

 

Hvis det var på Zara kan du bare bytte de da. Du kan bytte de innen en måned etter kjøpet, så lenge det ikke er gjort noen skade eller lignende på den.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt av alle tagsa :p

Trodde jo det var samme bukse. Men for all del jeg kan jo bruke de, men de sitter ikke perfekt.

 

Det skal ikke ha noe å si. Hvis det er de som henger på med prislapp osv. du mener? Så lenge du tar med kviteringen skal det gå greit tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...