Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Ja lignet på den du viste Analogue, bare med hakket dypere utringing slik at man kunne gå med loafers uten å se de, og uten plass til hver tå foran. Kan godt hende at sånne sokker er ganske vanlige, men jeg har aldri sett de noe sted. Har heller ikke sett etter de før nå da :tease: Noen butikker som selger de?

Jeg har ikke sett de på H&M, men nå har jeg bare sett på herreavdelingen. Men jeg veit de har på Tatler på Paleet. Koster ca 100,- fra Ralph Lauren :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes den var kul jeg også, fikk nettopp tak i noe lignende. Bare at den jeg har er grønn og litt fetere(etter min smak).

 

Er forresten på jakt etter noen sko jeg kan bruke nå om sommeren som ikke er så altfor varme. Noen som kan gi meg tips? Står over loafers, båtsko etc.

Lenke til kommentar

Tror H&M har.

 

Faen kjøpte meg jo to par chinos på Zara for noen dager siden. Prøvde bare en av dem for siden de lå ved siden av hverandre tok jeg bare samme størrelse. Det viste seg å ikke være smart. For det var nemlig ikke samme bukse :(

Prøvde den i navy i går og var for stor. Den var både lengre og større i livet, selv om det er samme størrelse. Den var også regular-fit og ikke slim som de jeg prøvde...

Jævlig irriterende. Men de var jo veldig billige, så gjør ikke noe der. men fortsatt kjipt.

 

Hvis det var på Zara kan du bare bytte de da. Du kan bytte de innen en måned etter kjøpet, så lenge det ikke er gjort noen skade eller lignende på den.

Men pass på å ikke klipp av vaskelappen, slik som du hadde gjort når jeg skulle bytte inn noen greier fra zara for deg forleden dag her ;) ...Da får'n ikke byttet vetts.

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Synes at de skoene der fra Noodles ikke ser så ille ut nei.

 

Btw, skal du har "sommerkicks", ta en titt på disse. Digger den hvite varianten.

Problemet med de der er at sålen er altfor tykk. Blir nesten på kanten til buffalo sko, løl. Er heller ikke spesielt fan av hvite sko. Likte de brune ganske godt da, skulle bare ikke hatt den tykke sålen og nike logoen på seg.

Lenke til kommentar

Jeg har de sokkene Josh snakker om fra H&M, kjøpt en hel haug av dem. Det jeg er litt usikker på er om de er lave nok til å brukes i loafers (har ikke slike sko), tviler egentlig på dette. Tror du burde sjekke ut stedet Bebe nevnte og ikke H&M

 

H&M har, og de er lave nok, hvis du kjøper i mindre størrelser enn du vanligvis bruker i sko. Jeg bruker 43 og 44 i sko, og kjøpte disse sokkene i 40/42, og ikke 43/45. Fungerer fortreffelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...