Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Milanjo: hvis du kler på deg cardiganen ordentlig så vil ikke ermene bli riktig så lange. Dvs. at du bør dra den litt lenger opp mot nakken(jfr. bildet på forrige side her). På skulderen på cardiganen er det en søm som skal være ca ytterst og øverst på skuldra. Ser ut som den er langt nede på bildet du posta. :)

Lenke til kommentar

Skal vesten også være svart eller? Personlig så ville jeg heller ha brukt et annet slips for å få litt mer farge i antrekket.

 

Ah, ja, sant. Får tenke på det neste gang jeg skal ut. Noen som har forslag til skjorte-slips-kombo som funker til sort dress/vest?

 

Kjørte vest og vinrød skjorte i dag. Herlig å være trønder :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Skal vesten også være svart eller? Personlig så ville jeg heller ha brukt et annet slips for å få litt mer farge i antrekket.

 

Ah, ja, sant. Får tenke på det neste gang jeg skal ut. Noen som har forslag til skjorte-slips-kombo som funker til sort dress/vest?

 

Kjørte vest og vinrød skjorte i dag. Herlig å være trønder :p

 

Trønder :thumbup:

Hvorfra?

Lenke til kommentar

Noen som vet hva solbrillene på bildet under heter? Disse er vel og merke fake, men har et lite håp om at det er en kopi av et mer kjent merke..? Kunne kanskje tenkt meg disse i svart, evt. lignende merker. Er forøvrig usikker på om det er "jentebriller", men det vet vel noen her inne bedre enn meg. :)

post-35504-1276992118,3515_thumb.jpg

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...