Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til bra butikker i Stavanger Sentrum? Trenger også tips til slimfit t-shirts. Ikke H&M sine. Ønsker en dyrere kvalitet. Tips?

Jeg har noen slim t-skjorter fra Selected. Disse kjøpte jeg for noen år siden og passformen er som når de var ny. Er i lycra. Vet ikke om akkurat disse er å få fatt i lenger.

Lenke til kommentar

Fy, det går altfor treigt med Roskilde-pakkinga her! Reiser i morgen tidlig, så må nesten bli ferdig i kveld.

 

Men i alle fall, i den anledning: Hva synes gutta her om playsuits/jumpsuits (altså i mitt tilfelle shorts som henger sammen med overdel i samme farge/mønster)?

 

Jeg har fått litt dilla, så skal ha med meg tre stykker, ser det ut til. Synes det kler kroppsfasongen min godt..

Lenke til kommentar

Fy, det går altfor treigt med Roskilde-pakkinga her! Reiser i morgen tidlig, så må nesten bli ferdig i kveld.

 

Men i alle fall, i den anledning: Hva synes gutta her om playsuits/jumpsuits (altså i mitt tilfelle shorts som henger sammen med overdel i samme farge/mønster)?

 

Jeg har fått litt dilla, så skal ha med meg tre stykker, ser det ut til. Synes det kler kroppsfasongen min godt..

Skjer med at du drar i morgen?

 

Personlig syns jeg playsuits egentlig ikke er så veldig pent.

Lenke til kommentar

 

Skjer med at du drar i morgen?

 

Personlig syns jeg playsuits egentlig ikke er så veldig pent.

 

De jeg skal ta båten med (som altså må reise med bil fra hjemstedet mitt og til Oslo, ca sju timer) greide ikke å få tak i bil selv. Pappa var snill og lot oss få låne en, men da vil selvsagt reisekameratene mine ha meg med i bilen på vei ned (opprinnelig skulle jeg reise rett fra Bergen).

 

Siden jeg ikke har mer jobbing denne uka tar jeg derfor turen hjem (6 timer, blaaah)i morgen tidlig. Så reiser vi til Oslo på fredag.

 

Meen, så er det det at jeg ikke får reist hjemom når vi skal tilbake, så derfor må jeg bare ha med meg det som skal være med til festivalen nå i morgen. Sitter akkurat og lager til småflasker med sjampo, balsam og såpe for å spare plass :p

 

Kanskje vi burde møtes der nede da, sånn at jeg får vist deg hvor bra playsuits kan se ut! ;)

Lenke til kommentar

Haha, nå føler jeg meg dødssmart, ja! :p

 

Dere kan jo også gjette hvem som ble utelåst fra hybelen sin etter en dotur for omtrent en time siden... Yes, massevis av tid rota bort!

Vi har nøkkelkortsystem, så jeg måtte ringe vaktselskapet og vente på at det skulle komme en vakt. Og så låser han opp døra mi, og her ligger alt mulig strødd over alt. Kjempegøy!

 

Er det noen som vet om noen gode klesbutikker i Bergen? Er blitt så lei av de typiske kjedebutikkene de har inne på sentrene, så jeg satser på at noen her er litt mer bevandret i Bergen enn jeg. : )

 

Lurt å få med om du er gutt eller jente, hvilken stil du er ute etter og litt sånt..

Lenke til kommentar

^

Huff, jeg beklager, litt for slurvete der ja.

 

Jente på 16 år som er ute etter det meste egentlig. For å snurpe det mer ned kan jeg si at jeg heller mer mot den alternative, enn de konservative siden. Er ute etter butikker med retroinspirerte klær, second-hand og generelt søte ting man ikke finner så mange steder. Er ikke opptatt av spesielle merker. Butikker i byn, ikke ute i Åsane og slikt.

Tenk butikkene i Skostredet og Tilsammans, f.eks.

Lenke til kommentar

Trenger tips til bag som skal brukes på på skolen.. Trenger da plass til laptop og noen bøker (ingen aning om hvor mange forsåvdt, standar BI-dag).

 

Constanse: Second hand butikker i Oslo:

Army Shop, Trondheimsveien 2, Oslo, tlf. 22 20 04 30

Daisy Nytt & Brukt Barnetøy, Stasjonsveien 51, Oslo, tlf. 22 49 23 77

De Jong, Youngstorvet 6, Oslo, tlf. 98 62 35 67

Dukkehjem, Markveien 56B, Oslo, tlf. 22 37 91 01

Eva-B, Markveien 60, Oslo, tlf. 90 83 50 06

Fretex(«designerbutikk»), Markveien 51, Oslo, tlf. 22 35 59 16

Liten & Stor, Hjelmsgate 3, Oslo, tlf. 22 69 30 57

Los Lobos, Thorvald Meyersgate 30, Oslo, tlf. 22 38 24 40

Min Butikk, Sorgenfrigata 7, Oslo, tlf. 22 59 82 59

Mitt Skattkammer, Trondheimsveien 10, Oslo (for tiden stengt grunnet flytting)

Mix Barnetøy, Damplassen 21, Oslo, tlf. 22 56 46 90

Røa Røveren, Griniveien 1, Oslo, tlf. 22 50 15 10

Spar Dame, Luftfartsveien 18, Oslo, tlf. 23 22 16 90

St. Hanshaugen second handshop, Bjerregaardsgate 12, Oslo, tlf. 90 68 35 85

Tonica Vintage Corner, Schøningsgate 14, Oslo, tlf. 22 60 22 06

Top Secret, Youngsgate 11, Oslo, tlf. 22 11 46 20

Trabant Clothing Company, Markveien 56, Oslo, Oslo, tlf. 22 38 55 55

UFF Familiebutikk, Jernbanetorget 2, Oslo tlf. 22 42 35 55

UFF Underground, Storgata 1, Oslo, tlf. 22 42 09 66

Endret av Homme
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...