Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

...Syns ikke de der var så fin som dere skal ha det til jeg, men det er jo smak og behag da blabla.

 

Jeg har de sokkene Josh snakker om fra H&M, kjøpt en hel haug av dem. Det jeg er litt usikker på er om de er lave nok til å brukes i loafers (har ikke slike sko), tviler egentlig på dette. Tror du burde sjekke ut stedet Bebe nevnte og ikke H&M

 

H&M har, og de er lave nok, hvis du kjøper i mindre størrelser enn du vanligvis bruker i sko. Jeg bruker 43 og 44 i sko, og kjøpte disse sokkene i 40/42, og ikke 43/45. Fungerer fortreffelig :)

Hvilke sokker er det dere snakker om? Skal innom H&M i dag, og trenger nye sokker, så...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det siste paret jeg kjøpte ventet jeg tre måneder før jeg vasket. Det var det første jeansparet jeg ventet en stund med å vaske, nå som jeg er vant til det kan jeg gå litt lenger.

 

Men uansett hadde det vært greit å slippe å måtte kjøpe nye hvert år fordi de blir ødelagt i vask.

Lenke til kommentar

De hadde forresten noe slags kampanje-tilbud på HH Seiljakker på XXL i storgata også så jeg. Jeg så ikke nærmere etter hvilke det var, for jeg var bare raskt innom for å kjøpe meg en fleecejakke til å ha under ytterjakken i krisetilfelle da sommerværet ikke viste seg fra sin beste side i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...