Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er du gal? Lettkledde jenter gjør meg ingenting! Reagerte bare på at Daniel hadde på seg såpass "mye klær", mens jentene er halvnakne.

Så du går begge veier? :lol:

 

Er hvitt belte akseptabelt? Jeg syns det har høy fjortisfaktor, men sliter med å velge belte til hvite plimms.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du gal? Lettkledde jenter gjør meg ingenting! Reagerte bare på at Daniel hadde på seg såpass "mye klær", mens jentene er halvnakne.

Så du går begge veier? :lol:

 

Er hvitt belte akseptabelt? Jeg syns det har høy fjortisfaktor, men sliter med å velge belte til hvite plimms.

Ikke vær så vanskelig :!:

Lenke til kommentar

Gah, irriterer meg at de peneste cardiganene på feks Nelly så må du opp i 900 + >.< De fleste var fra Filippa K.

 

Hvordan andre norske nettsider kan jeg se etter feks Henley's, cardigans, chinos etc.

 

Skal kjøpe par nye plagg til uken sannsynligvis så kunne trengt litt hjelp, tenkte plimsolls også.

 

Noen tips&råd?

Lenke til kommentar

Filippa K har VIP Presale med 30% off. Kanskje du kan ta en titt.

 

VIP Presale

 

You and a friend are specially invited on Monday the 28th of June from 18.00 - 20.00 hrs for an exclusive Presale with 30% discount before ordinary sale June 29th at 10.00 hrs.

 

Feel free to forward this to your friends, please remind them to update/subscribe here for future mailings.

 

Yours truly,

Filippa K

Skovveien 18

Lenke til kommentar

Tror dere en slik sveis passer på meg? (Har litt rundt ansikt, ikke akkurat bollekinn, men du skjønner)

chile-matias-fernandez.jpg

 

Veldig sjeldent en frisyre på et annet menneske blir akkurat slik på deg, eller at man får den lik. Bare ikke endt opp med mohawk,0,5 mm på sidene og 12mm stripe på toppen slik som jeg har for øyeblikket. Har ikke et eneste klesplagg som kler meg...

Lenke til kommentar

Blir morsomt og se hvordan det blir med chinos fra Tailorstore. Ikke mange valgene (etter den svenske siden og dømme), men liker at de utvider tilbudet.

Var forresten på Filippa Ks outlet på Freeport, litt sør for Gøteborg. Har aldri vært mer deprimerende og ikke ha penger når merkelappene hadde klistremerker som sa 30 til 70 prosent avslag. Bah. Kunne fått en flott skjorte til 500kr som originalt kostet 1200kr. Sånt liker vi her i gården ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...