Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

har blitt tipset om dette , men hvor velger jeg det? Jeg kommer ikke til punktet hvor jeg kan velge levering

Er det på rl du har problemer? I så fall:

Du vil få en adresse fra jetcarrier.com når du oppretter konto hos dem. Denne leveringsadressen skriver du inn i feltet hos rl slik at de sender pakken dit. Deretter må du legge inn verdi og hva den inneholder hos jetcarrier.

Skrevet

Det er forholdsvis enkelt...

nåja, for det blotte øyet var det ikke en "tut og kjør " løsning syntes nå jeg

har blitt tipset om dette , men hvor velger jeg det? Jeg kommer ikke til punktet hvor jeg kan velge levering

Er det på rl du har problemer? I så fall:

Du vil få en adresse fra jetcarrier.com når du oppretter konto hos dem. Denne leveringsadressen skriver du inn i feltet hos rl slik at de sender pakken dit. Deretter må du legge inn verdi og hva den inneholder hos jetcarrier.

takk, det hjalp stort! Kronglete metode syntes nå jeg!

Skrevet

Nåja, det er ikke veldig kronglete...hadde forsåvidt vært enklere om RL hadde sendt til norge fra nettbutikken, men sånn er det bare :thumbup:

Skrevet

Den er da ikke fake. De sender jo pakken til adressen. Tror du det hadde gått om adressen var fake? Adressen er jo selvfølgelig JetCarriers, med en egen kode for hver kunde.

Skrevet (endret)

takk, det hjalp stort! Kronglete metode syntes nå jeg!

Bare husk at du betaler penger for tjenesten også da.

Edit: faen jeg glemte favoritt cardiganen min på Ullevaal i dag :(

Endret av PatSharpX
Skrevet

Jeg har da bestilt en hvit skjorte fra Tailorstore. Tenkte at det var greit å starte med én, så får jeg eventuelt justert målene litt når jeg får den. :)

Lurer på om jeg skal bestille en pique også.

Skrevet

Ville holdt meg til en skjorte første gangen, og heller bestilt en pique etter du får justert målene. Jeg målte litt feil på den første skjorten jeg bestilte, og den ble rett og slett ubehagelig å bruke.

Skrevet (endret)

hermesceinturebricolobe.jpg

Sammenleggbart reisebelte fra Hermes facepalm.gif

Edit: Det er ikke lurt å måle selv, noe jeg gjorde, fordi jeg er litt utålmodig. Det blir fort en cm eller to feil her og der. Når stort sett alle skreddere må justere målene sine både en og to ganger er det ikke å forvente at en vanlig person skal gjøre det perfekt første gang.

Endret av fkm
Skrevet (endret)

Hvis det viser seg å være helt feil mål jeg har tatt, hvor går jeg for å få gjort det profesjonelt? En dedikert skredder, eller f.eks. Follestad?

Eller mente du "ikke måle selv" som i å la en venn/mor/far gjøre det?

EDIT: Og ja, tanken var å bestille pique etter jeg har fått sett hvordan målene mine ble. :)

Endret av MagnusW
Skrevet

Follestad sender det du leverer inn til en skredder, og legger på 100+ kr på det de betaler skredderen, så å gå ditt ville vært idiotisk. Gå til en skredder du.

Ja, det er det jeg mente. Selv lot jeg kjæresten min gjøre det, siden jeg ikke liker å bli klådd på av mor/far/venn :p

Skrevet

Da har jeg registrert meg på jetcarrier.com, og på mine sider der står det oppført en adresse til min mailboks i Chicago, USA. Er det da denne jeg skal skrive inn når jeg skal bestille fra ralphlauren, og sendes den da videre når den ankommer jetcarrier?

Ser at det egentlig er et ganske ålreit system, men skulle ønske at det var mulig å sende til Norge fra ralphlauren direkte :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Nudie, lager de sånne såkalte "raw" denim bukser?

Skrevet

Men om kvaliteten tilsvarer de andre buksene deres, er de ikke verdt pengene. 1400kr for en Nyudie-bukse, fullstendig utslitt i skrev-området etter et år. Kjøpte meg nettopp to cheap monday-bukser, etter å ha hørt mye godt om dem (bla. her) for 800kr tilsammen, de skal være veldig mye dårligere kvalitetsmessig for at det ikke er et godt kjøp likevel.

Skrevet

Hvis det viser seg å være helt feil mål jeg har tatt, hvor går jeg for å få gjort det profesjonelt? En dedikert skredder, eller f.eks. Follestad?

Eller mente du "ikke måle selv" som i å la en venn/mor/far gjøre det?

EDIT: Og ja, tanken var å bestille pique etter jeg har fått sett hvordan målene mine ble. :)

Eksen min gjorde det, og det viste seg og være perfekt :)

hermesceinturebricolobe.jpg

Sammenleggbart reisebelte fra Hermes facepalm.gif

Edit: Det er ikke lurt å måle selv, noe jeg gjorde, fordi jeg er litt utålmodig. Det blir fort en cm eller to feil her og der. Når stort sett alle skreddere må justere målene sine både en og to ganger er det ikke å forvente at en vanlig person skal gjøre det perfekt første gang.

Haha, og vitsen er? Man ruller jo beltet uansett :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...