Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du om det er samme pris på alle G-Sportbutikkene? Hadde vært greit å kjøpe inn en haug som jeg kan spille golf i, så jeg slipper å svette ned de piqueene jeg bruker til daglig!

Glemte å nevne at piquen var på salg. Jeg hadde samme tankegang som deg: Hamstre! Fant dessverre kun den ene.

 

I morgen blir det en liten sveip hos de lokale sportsbutikkene for å finne identisk pique. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Skeptisk.

1) Prisen er altfor lav, retail er mye høyere.

2) Han skriver cirka 100 ganger at det er ekte.

3) Flashy belte, hvorfor vil du ha det? Burberry har mange som er penere.

Hmm... ja, men han ser serriøs ut da. bare gå inn på siden hans der du kan se alt han selger. selger resten av forskjellige burberry-wallets til vanlig pris da; 100+ GBP

han har også 1836 feedbacks, og er 100%...??

 

ja, vet det finnes mange som er bedre. var bare det at prisen virket bra, etter at jeg sjekket mer av det han selger.

Endret av robbsi
Lenke til kommentar

Kan fortsatt være fake, selv om folk ikke merker det og gir god feedback.

Jeg ville nok lurket på styleforum.net og kjøpt fra en som har solgt mye, føler meg tryggere der. Men på en annen side ville vel de færreste der kjøpt dette beltet, og ihvertfall ikke lagt det ut til salgs.

Lenke til kommentar

Skeptisk.

1) Prisen er altfor lav, retail er mye høyere.

2) Han skriver cirka 100 ganger at det er ekte.

3) Flashy belte, hvorfor vil du ha det? Burberry har mange som er penere.

Hmm... ja, men han ser serriøs ut da. bare gå inn på siden hans der du kan se alt han selger. selger resten av forskjellige burberry-wallets til vanlig pris da; 100+ GBP

han har også 1836 feedbacks, og er 100%...??

 

ja, vet det finnes mange som er bedre. var bare det at prisen virket bra, etter at jeg sjekket mer av det han selger.

 

Mulig det er ekte, jeg så ikke etter, men jeg vet at stort sett alt fra burberry som selges billig på ebay er fake. Uansett, dropp å kjøpe det uansett du, så slipper du å ende opp med å se ut som rikingen fra vg-tv.

Lenke til kommentar

Si det.. :p

Mønsteret er rett og slett utbrukt, utvanna og blitt til noe utrolig harry pga. måten det brukes av fjortisser som ønsker å vise at de har penger.

Men hvis du vil assosieres med den type mennesker, så for all del! Dog, det finnes flere tusen belter som er penere enn det.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Tradisjonelt sett er de europeiske størrelsene mindre enn de amerikanske, står det på RLs nettbutikk at det er amerikanske størrelser?

Ser den ang JetCarrier, blir mye penger for ett plagg.

Jada, size chart-en deres levner liksom ikke så mye tvil om at det er snak om amkerikanske størrelser når de nevner "U.S. size". :p Vurderer å ta kontakt for å høre om de tror den ene genseren jeg har kjøpt er fake (usikker på hvor glad de er i henvendelser fra folk som har kjøpt varene deres på billigsalg på ebay). Jeg fær det i hvert fall, ikke til å henge på greip. Jeg har målt den jeg kjøpte, og den ER ca 24" armhule til armhule. om jeg har skjønt vanlig mål for chest sixe på jakker/gensere skulle den i følge den linkede størrelsesoversikten være ca 17-18" armhule il armhule.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...