Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å kun ha hatt en stusselig shorts i gardroben gjorde jeg alvor av saken og dro på shopping i solsteken. Joda, drammen er en harryby, men fikk tak i noe selv om det er dårlig utvalgt grunnet transportstreiken.

 

Bilder kommer i bildetråden i kveld.

 

Følte egentlig bare for å skrive dette, da dette faktisk er første frivillige initiativ fra min side om å dra på shopping

Lenke til kommentar

Etter å kun ha hatt en stusselig shorts i gardroben gjorde jeg alvor av saken og dro på shopping i solsteken. Joda, drammen er en harryby, men fikk tak i noe selv om det er dårlig utvalgt grunnet transportstreiken.

 

Bilder kommer i bildetråden i kveld.

 

Følte egentlig bare for å skrive dette, da dette faktisk er første frivillige initiativ fra min side om å dra på shopping

Hvor i drammen var du??? var der igår, fant bokstavelig talt 0 shortser, andre steder enn H&M som bare hadde 1 shorts med min størrelse...

Lenke til kommentar

Hehe, tenkte faktisk ikke over nicket før etter at jeg postet :p Men man ser det jo i vanlige butikker også, at det er mangel på div. drikkevarer. Men nå kan det hende at han ikke er veldig obs på det.

 

Haha, angående alkohol. I går når jeg var i butikken, så greide jeg faktisk å knuse 3 flasker alkohol når jeg skulle ta ned en flaske :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Hehe, tenkte faktisk ikke over nicket før etter at jeg postet :p Men man ser det jo i vanlige butikker også, at det er mangel på div. drikkevarer. Men nå kan det hende at han ikke er veldig obs på det.

 

Haha, angående alkohol. I går når jeg var i butikken, så greide jeg faktisk å knuse 3 flasker alkohol når jeg skulle ta ned en flaske :p

Er det rart det er tomt i hyllene? :tease:

Lenke til kommentar

 

Haha!

 

Hva synes dere om denne da?

l_p1021441857.jpg

Finnes det en nettbutikk som selger denne?

 

Likte ikke stoffet.

 

FVL: Transportstreiken? Jeg har ikke lagt merke til den i butikkene foreløbig, jeg. :hmm:

 

Da har du ikke vært på polet.

 

Huff, ja. De hadde ingen av vinene jeg skulle ha :'(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...