Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes de mansjett knappene ser geniale ut jeg. Designet er stilrent og man har ingen ting å tape på å ha noen gb med minne på seg.

 

De designerne er som regel de mest radikale, som skal ha jævlig mye for noe dem har mislykket på. Eller bare fordi det ser spesielt ut.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Dårlig med svar i klokketråden, så poster her.

 

Hva synes dere om Bulova som klokkemerke. Kan evt poste noen bilder av klokken jeg har fått (gullklokke). Det er derimot et elendig mobilkamera på ca. 1.3 megapixel så ikke forvent HD kvalitet.

 

Har ikke hørt så alt for mye bra om Bulova, men nå har jeg en familie som er veldig sære og selektive når det kommer til klokker.

Lenke til kommentar

Etter å kun ha hatt en stusselig shorts i gardroben gjorde jeg alvor av saken og dro på shopping i solsteken. Joda, drammen er en harryby, men fikk tak i noe selv om det er dårlig utvalgt grunnet transportstreiken.

 

Bilder kommer i bildetråden i kveld.

 

Følte egentlig bare for å skrive dette, da dette faktisk er første frivillige initiativ fra min side om å dra på shopping

Hvor i drammen var du??? var der igår, fant bokstavelig talt 0 shortser, andre steder enn H&M som bare hadde 1 shorts med min størrelse...

 

Var innom Volt på magasinet, H&M, Paul og Pauline, VIC og Zoda. Varierende utvalg, men fant noe :)

Lenke til kommentar

FVL: Transportstreiken? Jeg har ikke lagt merke til den i butikkene foreløbig, jeg. :hmm:

 

Da har du ikke vært på polet.

Nicket hans tilsier at han er langt i fra gammel nok til å kjøpe fjortis-sprit til og med :p

 

Nåja, skal jeg endre til Paisley, orginalnavnet mener du kjære gamer Bebeluv? Tross min alder på 15 har jeg tilgang til sterke saker kjære venn. :)

 

Hehe, tenkte faktisk ikke over nicket før etter at jeg postet :p Men man ser det jo i vanlige butikker også, at det er mangel på div. drikkevarer. Men nå kan det hende at han ikke er veldig obs på det.

 

HELV, under endring av visningsnavn klarte jeg fanken meg å kopiere inn et enda verre navn. Helv, 180 dager til jeg får endret til Paisley...

 

Haha, angående alkohol. I går når jeg var i butikken, så greide jeg faktisk å knuse 3 flasker alkohol når jeg skulle ta ned en flaske :p

 

Merket det mer på de varierende størrelsene, stort sett var det kun L og XL igjen. Polet var jeg faktisk innom forleden og det var det virkelig god plass i hyllene.

Endret av PeaceOwner
Lenke til kommentar

Når det gjelder farge, så må du nesten vurdere det utifra hva slags farger du har på resten av klærne dine (evt hva du kan tenke deg å kjøpe i fremtiden hvis du er misfornøyd med det du har nå). Jakken skal jo passe til klærne DU har i skapet, og ikke til klærne jeg har i skapet.

 

Dessuten er det lurt å vurdere litt ut fra hva du har fra før. For min del ville det passet dårlig å velge svart fordi jeg allerede har en svart jakke som er i noenlunde samme stilen. Derfor ville jeg nok heller gått for noe lysere, og heller ikke mørkebrunt, for det kler meg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...