Gå til innhold

Juliess - står på hodet på siste side


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Mnjaa, men det er så kjedelig å kjøre til gymmet for å trene alene :p . Når jeg er på jobb får jeg jo treningen gratis.

Når det er sagt så har jeg faktisk savnet litt jern altså. Jeg får vel kvinne meg opp og gjøre det en dag!

 

Sånn, nå har jeg tekstet ei jeg kjenner, så kanskje jeg kan få litt selskap.

 

Veide meg idag, 61kg så jeg har tydeligvis klart å holde litt på julens influensanedgang :wee: .

 

Gikk også en time tur med hunden både i går og idag i skogsterreng.

 

Lørdag: Bootcamp.

Oppvarming ca fem minutter.

 

Sirkel med 20 reps hver av: donkey kicks, stående tåhev, en skikkelig tung øvelse jeg ikke aner hvordan jeg skal forklare, utfall til siden og crab touches. Tre runder og kort jogg ned til gjerdet mellom hver runde.

 

Utfallhelvete i par, en person måtte stå i statisk knebøy mens den andre personen gjorde utfall bort til en kjegle og tilbake igjen. Så byttet man. Dette varte i fire minutter.

 

Tabata: 5 runder med tuck jumps. FYTTI KATTA.

 

2x30 sekunder med forskjellige core-øvelser (planken med ett og ett bein ut til siden, planken med ett og ett bein løftet, planken hvor man hopper ut med begge beina samtidig og så inn igjen), en hvor man begynner sittende med beina opp av bakken, så strekker man ut beina og "legger seg" bakover mens man strekker armene ut til siden, og så opp igjen (uten å berøre bakken).

 

7 minutter AMRAP og hvert minutt måtte alle gjøre 3 burpees.

10 knebøyhopp (spensthopp?)

10 superman

10 sidelengs hopp over matte

*husker ikke siste øvelsen*

 

Tøying :)

Det var tungt idag, men tiden gikk fort og jeg tror folk likte det. Hadde 10 stk der, 12 forrige uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag tidlig: bootcamp, samme som lørdag :) .

 

I kveld: plyometrics-time med kjæresten som instruktør, han holder time hver mandag i et MMA gym. Jeg var litt bekymret for at jeg ikke skulle være i bra nok form, men jeg pushet meg selv og det gikk bra. Var utrolig hardt til tider, men knall trening. Veldig fornøyd med innsatsen.

 

Nå klager håndleddene og akillesen, så blir greit med antakelig pause frem til torsdag ;) .

Kanskje trene vekter i morgen men det er ikke sikkert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg klarte nesten ikke gå på en uke etter den plyometricstimen, hahaha!!

Gikk på sammen timen i går kveld, håper å bli litt mindre støl denne gangen :) .

 

Siden forrige uke har det blitt timen i går kveld, en joggeøkt og en halv bootcamp (to bootcamps avlyst pga snø! haha, jeg vet... men dette er England og alt faller i grus når det snør).

 

Har måttet melde meg ut av gymmet pga. vi vet jo ikke når vi flytter tilbake til Norge, og uansett er det bortkastet med 400,- i mnd når man aldri er der.

 

Formen holder seg fremdeles bra. Ønsker meg mer enn kun speil på badet, for jeg tror jeg har et litt vrangt bilde av hvordan jeg ser ut, hehe.

2013-01-21%2013.13.34.jpg

 

2013-01-21%2013.09.48.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da var ukens første to timer med trening unnagjort, bootcamp idag tidlig og plyometrics i kveld. Var masse folk på timen i kveld! Må virkelig si jeg nyter å trene under noen andres instruksjon, da trenger jeg ikke følge med på hva folk driver med teknikkmessig og kan trene mye hardere selv :) Digg å kjenne at formen stiger og selv om ting er tungt når man trener hardt, så er enkelte øvelser mer overkommelige enn i fjor.

 

Her:

http://www.facebook.com/PoundforPoundgym?fref=ts

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Bootcamp idag tidlig, gjorde mye av det samme vi gjorde på mandag, med litt ekstra styrke på slutten :) . Føler meg støl og herlig idag.

Jogging i morgen!

 

Har gått ned til 60kg og fått beskjed om å ikke gå noe mer ned, så får vel høre!

Neste mål er å klare knee jumps, det syns jeg at jeg bør få til altså:

Lenke til kommentar

Da ble det en 1,5 time til med trening i kveld :p olympiske (?) løft og intervalltrening. Eks. snatch, high clean. clean and jerk, push press og så videre. Husker ikke navnene på alle sammen!

Så hadde vi litt sirkeltrening med kettlebells, tjukke tau og diverse, og til slutt box jumps.

 

Klarte knee jumps så nå må jeg finne på noe nytt :D .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

True datt!

 

Gjorde bootcamp i går og kjente at jeg var sliten resten av dagen. Tror ikke det blir seks økter i uka på meg fremover akkurat :p

Idag ble det 45 minutter i skogen med hunden, vi er slemme foreldre så vi kastet leken hans NED alle bakkene så han måtte løpe opp igjen :sleep2: .

Han er kjekk da:

IMG_1108_zpsdd9cf0c4.jpg

 

Nå sover han veeeldig godt!

2013-02-01%2020.23.02.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Onde er vi :grin2: .

 

Plyometricsklasse idag og instruering av bootcamp på morgenen. Var sliten og følte ikke for å gjøre timen i kveld, men samboer skal jo kjøre dit og være der uansett, så følte det var mer solidarisk å bli med. Samt at om jeg hadde blitt hjemme hadde jeg bare sittet på ræva uansett! Var tung time idag, men godt å ha gjennomført.

 

P1060932.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...