Gå til innhold

Juliess - står på hodet på siste side


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Jogging idag igjen. Jeg er så sliten nå. Ble sittende i bilen i over fire timer rett etterpå for å hente bikkja hjemme, og så pappa på flyplassen. Bootcamp igjen i morgen og jeg kjenner at det kan bli tungt! :p Jeg håper dette tar seg opp om et par uker når kroppen er vant til det.

 

Jeg ledet den "treige" gruppa idag, så det ble et par steder jeg stod stille mens de gjorde det jeg sa de skulle, så litt kortere på telleren idag. Første 10 min burde jeg ikke ha tatt med, vi stod bare stille egentlig så det gir jo litt dårligere gjennomsnittsfart, men pytt pytt.

http://runkeeper.com/user/juliess/activity/121192624

 

Deretter nybegynnergruppa, de hadde 10 min powerwalk x1, deretter 7 min jogg + 4 min powerwalk x 3 idag.

http://runkeeper.com/user/juliess/activity/121201084

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjaa, jaaa :) . I en ideell verden så burde jeg nok brukt flere uker på å komme opp i 45-50 min jogging, men. Tiden gikk litt raskere enn jeg tenkte.

Er jo vant til to bootcamps i uka fra før av, så forhåpentligvis kan det være med på å ha bygget opp litt. Nå er det to ganger jogging i uka, en kort økt og en ca 45 min jogging.

Lenke til kommentar

Satse på at det gjeng bra då :) Veit at fleire i idrettsklassa mi har fått beinhinnebetennelse i ein eller begge føttar, og dei stend i fare for å ikkje få fullført året. Kjedleg meg slike skader som tar lang tid å helbrede.

 

Bootcamp, er det mest styrke? Ala sirkeltrening? Om det er det, så blir det ikkje såå mykje løping i løpet av ei veke heller. Og tur med hunden er nok veldig bra for beina, mtp avlastning (kanskje?) :)

Lenke til kommentar

Ja, bootcamp er en blanding av sirkeltrening, fotballdriller (type løpe til kjegler osv), litt avhengig av hvor mange som er der og været osv.

Har hatt beinhinnebetennelse en gang da jeg var rundt 14-15, men da spilte jeg fotball HVER eneste dag :p . Jeg er ganske flink til å høre etter kroppen (tror jeg), f. eks på mandag da jeg følte meg syk og uggen deltok jeg ikke på bootcampen, bare instruerte.

 

Bootcamp igjen idag. Samme som torsdag, men flere øvelser og et par flere sirkler.

En time.

 

Har også gått en halvtime med hunden, blir kanskje litt mer senere.

Lenke til kommentar

Ja, bootcamp er en blanding av sirkeltrening, fotballdriller (type løpe til kjegler osv), litt avhengig av hvor mange som er der og været osv.

Har hatt beinhinnebetennelse en gang da jeg var rundt 14-15, men da spilte jeg fotball HVER eneste dag :p . Jeg er ganske flink til å høre etter kroppen (tror jeg), f. eks på mandag da jeg følte meg syk og uggen deltok jeg ikke på bootcampen, bare instruerte.

 

Bootcamp igjen idag. Samme som torsdag, men flere øvelser og et par flere sirkler.

En time.

 

Har også gått en halvtime med hunden, blir kanskje litt mer senere.

Fy flate, kan ikkje beskrive å hardt eg hatar den type trening. Har noko lignande på MMA treninga innimellom, eit reint helvete, men effektivt :p

 

Viktig å høre etter kroppen ja, kjedleg når det fyrst har gått for langt. Fekk sjølv ein smell i venstre skulder etter benkpress for lenge sia, og då var eg vell ute i 3-4 månedar...

Har hatt beinhinnebetennelse i det eine beine sjølv då eg var mindre, huskar det var noko av det værste eg hadde vore borti..var sikker på at eg måtte amputere foten, så vondt! Å så frykteleg mange månedar det varte òg...

Veldig greit å ha muligheten til å kun instruere også, om ein skulle vere dårleg ein dag :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En time bootcamp, samme som lørdag. Skal være flink og skrive ned hva vi gjorde :p

 

Oppvarming med diverse dynamisk tøying.

 

Tre runder:

5 smale armhevinger, 10 armhevinger, 20 dips på benk ---> jogg ned til en benk og tilbake opp igjen.

 

30 sekunder statisk knebøy, deretter rett inn i:

To runder:

20 knebøy, 10 knebøyhopp, 20 utfall, 10 utfallhopp ---> jogg ned til en benk og tilbake opp igjen.

 

Indian trail run rundt parken, tre sprint hver.

 

30 sekunder med to forskjellige mageøvelser (pass the bottle og bicycle crunches), for å få ned pulsen igjen.

 

Deretter:

3 bakkesprinter hver, ca 70 meter kanskje? Oppoverbakke.

 

30 sekunder med to forskjellige mageøvelser (crunches og husker ikke), for å få ned pulsen igjen.

+ en runde med rygghev.

 

30 sekunder av hver øvelse, rygg til rygg og to runder på hver sirkel:

1. Reptiles, donkey kicks, side lunges, skater jumps.

2. Lateral mat hop, star jumps, bicycle crunches.

3. Crab touches, superman og tuck jumps.

Var kanskje en nummer fire, men husker ikke. Tror ikke det var det.

 

Tøying.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...