Gå til innhold

Juliess - står på hodet på siste side


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En halvtime på sykkel idag, samt en times eksplosive løft igjen, samme som torsdag. Ble litt for lett for meg kjente jeg, for vi fant ikke flere olympiabarer så jeg måtte stå der med en teit liten Rebookstang med fargeglade plater på :p .Vi fant såklart flere barer etter vi var ferdige, så da vet vi hvertfall det til neste gang.

 

Puhhh. Beina begynner å bli bra vant med tjo og hei hvertfall.

Lenke til kommentar

Det varierer fra uke til uke :) Vi løper mest i skogen, men det har vært så vått i det siste, så idag løp vi langs veien/fortauet. Planla en rute som hadde to GODE oppoverbakker :D .

Syns det er mer ålreit å jogge i skogen, men poenget blir litt borte når man må stoppe hver annet minutt for å klatre rundt gjørme.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt igjen litt å være glad i, heldigvis :p . Forrige gang jeg målte var vel en måned før jul eller noe (men skrev det ikke i loggen).

 

Bootcamp idag :) . Skulle egentlig ikke trene så mange økter denne uken, men. Kjenner korsryggen er sliten igjen. Den ene dama som ofte klager over "kan ikke gjør ditt, kan ikke gjøre datt" spurte om vi ikke kunne ha mer løpedriller. Ja, bring it on :p . Så da blir det mer kondisjonsdriller neste uke.

Lurer på når de skal forstå at kroppsvektintervaller VIL GI DEM resultatene de vil ha? Er som å snakke til en ost noen ganger.

Lenke til kommentar

Bootcamp idag, jeg gjorde vel kanskje 90% av den. Hadde egentlig planlagt masse kjegledriller og løpegreier, men slafsesnø på toppen av veldig vått og gjørmete gress = vi må nok vente med å spurte rundt. Så det ble kroppsvektintervaller og litt mer fokus på kjerne. Været var forferdelig, vind og sidelengs sludd med våt bakke. Brrrr!!

 

Kjenner det ene kneet murrer litt etter noen uker nå med mye hopp og sprett, så får se hvordan det kjennes under plyometricstimen i kveld. Hvis det blir verre så skal jeg være flink og ta det med ro.

 

Ja, også har jeg allerede gått en halvtime tur med bikkja også :) .

Lenke til kommentar

Det ble ca 7,5 km. Nå har jeg lyst til å bare sove resten av dagen, men har avtalt å gå tur med hunden om 40 minutter.

 

Edit: Det ble en time og ca 15 minutter gange i skogen (og bicepstrening for meg alle gangene hunden prøvde å sprette avgårde som en kenguru).

 

IMG_1153_zps5482f706.jpg

Endret av Juliess
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Instruerte bootcamp på lørdag, men deltok ikke mye. Var en ny dame der og de var 8 stk så da passet det bra å ha litt konkurranser og lagøvelser.

 

Idag får jeg ikke vært med på timen i kveld, så da ble det litt trening i hagen.

Ja, jeg ser hundebæsjen :p .

 

*skal fikse videoen*

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Fikk se meg selv på film fra timen i kveld, lol! Jeg er jo mye mindre enn jeg selv trodde!

 

Sammenligning fra 2008 og idag (er på vei til å lande eller hoppe på det andre bildet, så ser litt merkelig ut, bare sånn at ingen tror jeg er på vei til å gjøre verdens dårligste knebøy):

0813.jpg

Endret av Juliess
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...