Gå til innhold

Juliess - står på hodet på siste side


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra kontroll. Hvor mye løfter du egentlig? Er det markløft?

Idag var veldig lett, jeg er ikke noe spesielt godt kjent med markløft, så jeg ville prøve å fokusere på å opprettholde riktig spenn, teknikk osv. Tyngste idag var usle 50kg :) . Prøvde sumo markløft (veldig bred beinstilling) for første gang idag, føltes veldig annerledes.

 

Edit: Ja, den ene øvelsen er markløft :) .

 

Stilig gym! Få med noe olympisk neste gang, da! :D

Ja, det er bra der! Har alt man trenger OG god plass på gulvet. Vi får se :p skal trene der igjen i morgen. Det er jo bare lekeløft vi driver med i forhold til deg, da :) . Jeg er redd for å trene dem tungt i og med at det er så mye som skal være riktig..

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Ja, det er bra der! Har alt man trenger OG god plass på gulvet. Vi får se :p skal trene der igjen i morgen. Det er jo bare lekeløft vi driver med i forhold til deg, da :) . Jeg er redd for å trene dem tungt i og med at det er så mye som skal være riktig..

Haha. Smigrende, men jeg er fortsatt skadet. :p Går mot året nå, men begynner å ordne seg! Det er mye som skal være riktig, ja. Så det lønner seg å ha kontroll på det en driver med. Spenn, osv.

God kontroll på markløften ser det ut som. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsom ide og kul video egentlig! Fikk meg inn på tanken om treningsstudio med tema. Ny forretningsidé? Jeg har ikke hørt om det før i alle fall.

 

"Studio Zombie". Der istedet for sekker og slikt har man dukker som ser ut som lik som du må bære/hoppe over. Meloner med masker (eller noe lignende) som du kan knuse. Plasser du må hoppe/drege deg opp. Folk kledd ut som zombies som du må springe fra (Typ 28 days later). Så kan man ha enkelte mål (hent mat, kom seg fra A til B). Alt dette i egne rom, både mørke og lyse. Lyder fra zombies overalt. Kanskje samarbeide med andre også, eller bare sammenligne tiden etterpå.

 

Jeg liker idéen, og det kan fungere med andre temaer også. Krig, verdens undergang +++. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...