Gå til innhold

Juliess - står på hodet på siste side


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.. det er så stor del av det som har med trening å gjøre som er knyttet til S. Mange minner og erfaringer, og også egentlig hovedgrunnen til at jeg begynte å trene i det hele tatt!

Jeg skal prøve å komme meg ut og hvertfall gå en tur hver dag, så jeg ikke bare sitter og glor i veggen. Det blir ikke lett, så jeg trenger kanskje litt heiarop.

 

Har hittils trykket nedpå en haug med flapjacks, en sjokoladeplate, en flapjack til, og skal spise hamburger i kveld (siden tirsdag).

Holdt bootcamp idag og det var hardt for motivasjonen. Er vel på det stadiet nå hvor jeg ikke vil at livet skal gå videre og forandre seg.

 

Tilbake til Norge på søndag. Det blir vanskelig.

Lenke til kommentar

Når man blir dumpa så trenger man en periode med fråtseri og depping. Det må man ha! Men ikke mist motet, om en stund så er du nok klar for å trene igjen :) :)

 

Slutten på noe er begynnelsen på noe annet. :)

 

*trøste*

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk alle sammen. Det hjelper å lufte tanker selv om det "bare" er på nettet, og noen ganger enklere. Er tilbake i Norge hos familien nå og brodern (17 år) og jeg skal ut og jogge i morgen etter han er ferdig på skolen. Får begynne rolig siden det kun er asfalt å jogge på rundt her.

Er så trist, så trist.

Lenke til kommentar

Fikk endelig dratt meg ut og jogget. Brodern vil jo ikke jogget når det er lyst ute, tror han er sjenert. Og jeg syns det er litt kjedelig å jogge i mørket.

 

Ble litt treigt og ikke veldig langt idag, men. Har jo ikke jogget på noen uker nå. Mye hardere alene enn i gruppe hvor praten kan distrahere!

http://runkeeper.com/user/juliess/activity/156874655?&tripIdBase36=2led9b

 

Så tok jeg 11 minutter rett etterpå da jeg kom hjem med sirkeltrening/diverse på kjøkkengulvet.

 

Har også holdt på med snekring idag, ta ned plater og planker fra det gamle badet som skal bli til gjesterom.

 

Også har jeg søkt på "idrett, ernæring og helse" fra høsten av. Vi får se.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...