Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Faen som prisene skal gå opp a. På futhead står det at Miccoli koster 18k på ps3. Mens ligger som rundt 30k på auksjonen......

edit: det var visst bare når jeg søkte 4-1-2-1-2 formasjon

what... ser det ligger ut formasjons kort 4-1-2-1-2 til 8k?! :omg:

Endret av Tarmsprekkar Elof
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis jeg var Hanstveit og hadde pace, IRL, som stemmer med 47 som han har i FIFA, da hadde jeg lagt opp.

Det laget er vel ikke spillbart før du får inn f.eks. Rindarøy. Riise har også merkelig lav pace.

Hovland inn i midtforsvaret.

Endret av Brickwall
Skrevet

Riise er ikke raskere - det ser du når han kommer i løpedueller mot raskere spillere. Hanstveit var også treg som en potetsekk da han spilte i Brann. Mot raske spillere ble av avkledd hver gang.

Skrevet

Startet med UT nå for første gang, og det er ganske så allright :) Jeg har noen spørsmål som jeg håper noen har tid til å hjelpe meg med.

1. Hva betyr hvit skrift på gullkortene? Ser at disse kortene er mer verdt

Noen som kan hjelpe meg med denne?

Skrevet
the rare players usually have a stat or multiple stats that are higher than average for their rating, or they have a "trait" (poacher, strength, speedster). when selling you can usually get more for rare players simply because the law of scarcity. that being said I've had non-rares that have been some of my best players. I would say if you're trying to decide between two players, one of whom is rare and the other not, don't base your decision on that as it doesn't seem to make much difference.
Skrevet

Tarik til en gjennomsnittpris på 7-8k?

Tettey til en gjennomsnittpris på 15-16k?

Bør jeg bytte Rindarøy med Riise?

Alt under 9 for Tarik er en grei pris, alt under 17 for Tettey er en grei pris, bytt for Guds skyld Rindarøy med Riise.

Skrevet (endret)

Tarik til en gjennomsnittpris på 7-8k?

Hehe, neppe. Edit: de jeg har søkt opp har pleid å ligge på det dobbelte, mulig det er tilfeldigheter.

Rindarøy er helt opplagt et bedre valg enn Riise.

Endret av Brickwall
Skrevet (endret)

Noen som kan hjelpe meg å sette sammen et lag? Eventuelt et lag dere har brukt tidligere å vært fornøyd med? Det skal være et reserve lag som jeg skal spille med når fitness på hovedlaget er dårlig osv, også kunne det vært spennende å prøve noe nytt.

Vil helst ha en annen formasjon en 4-1-2-1-2 eller 4-3-1-2 som har vært det jeg har prøvd tidligere. Og ikke serie a eller bpl, skal være så billig som mulig i første omgang, men vil sikkert oppgradere etterhvert så vil ha en brukbar liga, hva anbefaler dere?

Har rundt 80 000 å bruke.

Endret av Tmz
Skrevet

Hvis jeg i en kamp får vingene mine til å bytte plass, vil det påvirke kjemien deres?

Kommer an på formasjonen din, hvis du feks kjører 4-2-3-1 så har du 2 cams som kant så da kan du bytte de med hverandre uten at kjemien går ned

Skrevet

http://www.futhead.com/fifa/squads/152737/#squad-player

Fant dette laget her på et forum og må si jeg likte det utrolig godt, mange med 5* skills og skapte sinnsykt mye sjanser med dette laget. Og med fallaini på midten er motstanderen nesten sjanseløse i hodedueller osv. Har ikke fått hele forsvarsrekka på plass enda, vet ikke helt om det var tilfeldig men slapp inn 3 corner mål på en kamp, men får se når jeg får oppgradert forsvaret litt.

Skrevet

Er det ingen mulighet til å spille kamper uten å ha 7 innbyttere? bruker jo et lass med kontrakter hvis man må ha med det hele tida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...