Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clubverdi! jeeez, 80mil coins?

 

Da misforstod jeg ihvertfall. Visste ikke om achievementen :wee:

_________________________________________________

 

Skal jeg ha Russell eller Kayal som CAM i dette laget? http://www.futhead.c...1/#squad-player

 

Russell

Nøkkelstats: 90 Pace, 80 shot power, 95 jumping, 76 heading

Hurtig, god på hode, skyter hardt, bedre i boksen. Minus for 2* weakfoot. Pluss for å skyte med venstre, alltid greit å ha en venstrefotet offensiv spiller. High/Medium workrates. Med Russell får jeg et hurtigere lag, og blir hakket bedre offensivt.

 

Kayal

Nøkkelstats: 80 pace, 86 strength, 86 jumping, 82 aggression, 81 short passing, 75 shot power,

Kan vinne tilbake ballen høyt i banen, bedre pasninger. 3* weakfoot er bedre enn 2*. Med Kayal får jeg en svært sterk og solid midtbane, grunnet gode defensive stats og medium/HIGH workrates.

 

Klarer ikke helt å bestemme meg. Har brukt Russell som høyre spiss og Kayal som høyre CDM i dette laget http://www.futhead.c...2/#squad-player . Ble ikke imponert av Russell. 8 kamper, 7 seire og 1 tap, men han scoret bare 4 mål, i motsetning til Hassel som bøttet. Forster kan jeg forresten virkelig anbefale! Tok 6 kamper før han slapp inn det første målet i en 3-1 seier. Han har sikkert reddet 40-50 skudd, om ikke mer på det 8 kampene han har spilt (jeg er ubrukelig defensivt). Reddende engel.

 

Det ble et litt lenger innlegg enn planlagt :hmm: Satser på at noen gidder å lese, og kanskje har et hjelpende råd om hvem av Russell og Kayal jeg bør bruke som CAM :)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...