Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Takker for svar!

Har merket at Tevez fort blir sliten ja, og aldri skjønt hvorfor. Så det du mener er at fordi Tevez har såppas mye på DEF, så løper han bakover mye? Da vil vel podolski fungere bedre enn Tevez da?

Ser at Podolski IF ikke er så dyr, så kan jo skaffe meg han også evt.

 

Har satt inn Yaya nå, men litt usikker på hvor jeg skal bruke han. Må vel bli endten midten eller venstre midtbane?

 

http://www.futwiz.com/squad/4378878

 

Da ser det slik ut for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar!

Har merket at Tevez fort blir sliten ja, og aldri skjønt hvorfor. Så det du mener er at fordi Tevez har såppas mye på DEF, så løper han bakover mye? Da vil vel podolski fungere bedre enn Tevez da?

Ser at Podolski IF ikke er så dyr, så kan jo skaffe meg han også evt.

 

Har satt inn Yaya nå, men litt usikker på hvor jeg skal bruke han. Må vel bli endten midten eller venstre midtbane?

 

http://www.futwiz.com/squad/4378878

 

Da ser det slik ut for øyeblikket.

 

En spiller med high/high dekker en større del av banen og løper seg etter hvert tom, ja. Litt risikabelt med Nasri og Silva som begge er veldig svake defensivt, i tillegg til å ha high/low. De overlater alt det defensive til Yaya. Arteta, Cabaye? Sessegnon kan nok også funke.De har lavere overall, men er bedre egnet på SM. Med de spillerne du har på midtbanen nå må du beholde Yaya i midten.

 

Podolski er veldig énfot, med bare 2* WF. Cazorla har bedre stats i tillegg til å ha 5* WF. Langt bedre pasningsfot og er mer venn med ballen, men Podolski har helt klart et tyngre skudd. Under 70 passing på en SA er veldig svakt. Heller Lampard enn Podolski.

 

Du har allerede David Luiz, som er et bedre alternativ enn Lescott. Men jeg ville fått inn IF Skrtel, hvis du har råd. Low/high og et svært beist. Nok pace.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...