Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Faen som prisene skal gå opp a. På futhead står det at Miccoli koster 18k på ps3. Mens ligger som rundt 30k på auksjonen......

 

edit: det var visst bare når jeg søkte 4-1-2-1-2 formasjon

 

what... ser det ligger ut formasjons kort 4-1-2-1-2 til 8k?! :omg:

Endret av Tarmsprekkar Elof
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
the rare players usually have a stat or multiple stats that are higher than average for their rating, or they have a "trait" (poacher, strength, speedster). when selling you can usually get more for rare players simply because the law of scarcity. that being said I've had non-rares that have been some of my best players. I would say if you're trying to decide between two players, one of whom is rare and the other not, don't base your decision on that as it doesn't seem to make much difference.
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg å sette sammen et lag? Eventuelt et lag dere har brukt tidligere å vært fornøyd med? Det skal være et reserve lag som jeg skal spille med når fitness på hovedlaget er dårlig osv, også kunne det vært spennende å prøve noe nytt.

 

Vil helst ha en annen formasjon en 4-1-2-1-2 eller 4-3-1-2 som har vært det jeg har prøvd tidligere. Og ikke serie a eller bpl, skal være så billig som mulig i første omgang, men vil sikkert oppgradere etterhvert så vil ha en brukbar liga, hva anbefaler dere?

 

 

Har rundt 80 000 å bruke.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

http://www.futhead.com/fifa/squads/152737/#squad-player

 

Fant dette laget her på et forum og må si jeg likte det utrolig godt, mange med 5* skills og skapte sinnsykt mye sjanser med dette laget. Og med fallaini på midten er motstanderen nesten sjanseløse i hodedueller osv. Har ikke fått hele forsvarsrekka på plass enda, vet ikke helt om det var tilfeldig men slapp inn 3 corner mål på en kamp, men får se når jeg får oppgradert forsvaret litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...