Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på sølv så langt? Tenkte denne angrepsstyrken, men sliter med hvem som skal dekke de andre plassene.

 

De fire har nok kjemi seg imellom og trenger ikke å linke med noen andre. Alle andre enn Meggiorini er SA :p får se hvor dyr Pasquato blir.

 

Hadde først tenkt Kayal og Brown (sykt beast begge to ifølge stats på kortet) som SDM og fylle på med SPL i forsvar og i mål, men var ikke mange solide forsvarere å velge mellom.

Lenke til kommentar

Har ca 700.000 coins, noe tips til lag?

 

Liker å spille best 4-2-3-1 formasjonen..Ikke PL..Pliizz help me..

 

du kan faktisk få kjøpt hele real madrid med 700k og de spiller en 4-2-3-1 formasjon.

 

Det stemmer ikke nesten en gang. Han kan kjøpe halve Ronaldo for 700 000,-

 

faen da. søkte opp ronaldo når jeg begynte og da kosta han 400k, viste ikke at prisen steg så mye på så kort tid :S

Lenke til kommentar

Dristig å endre på taktikken for å hale i land en seier. Jeg spiller heller tilnærmet normalt, men med litt lengre angrep. Får den ut på kanten og bruker litt tid der ute.

 

Edit: Du rakk kanskje ikke å få ballen, men det gjelder i hvert fall generelt når man skal unngå mål imot helt på tampen.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Prøver å lage et lag i 3-5-2 med Quincy på RM og Kazim som en av spissene, men det er utrolig vanskelig å få til et brukbart lag. Beste jeg har kommet frem til er http://www.futhead.com/fifa/squads/208028/#.UHmbV28xpVh

 

Om noen har lyst er det bare å ta utfordringen med å sette opp en slik hybrid. Kan selvfølgelig få det bedre ved å bruke Sterling og Craig Gardner, men jeg har rett og slett ikke pengene til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...