Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emmanuel Emenike. Ingen over, ingen ved siden.

 

95 strength, 93 acceleration, 88 sprint speed.

 

Prisen hans er vel en tredjedel av hva den lå på, mens Welliton har holdt seg ganske stabil (økt litt?). Har ikke prøvd Emenike i UT, men må være et dårlig tegn?

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Skal starte Ultimate team for første gang nå. Har aldri prøvd det før så er ute etter tips :) Alt tas i mot med takk.

 

Kjemi. Ha spillere i riktig posisjon og formasjon, og pass på at de som linkes sammen har nok felles (liga, klubb, land) til at de gjerne får 9 alle sammen. Enklest hvis alle er fra samme liga eller samme land, men i mitt Serie A lag har jeg fått inn Lisandro Lopez fra Argentina/Lyon siden han linkes med Milito og Zarate fra Argentina, og Sirigu fra Italia/PSG siden jeg har italienske stoppere.

 

Spillerne må hviles, da må du ha dem på benken eller blant reservene i en match. Spiller aldri med noen lavere enn 95. Det enkleste er å ha to lag, altså 22 spillere, og hvile det laget som ikke spiller. Når du kjøper nye spillere vil de antagelig ha moral på 80. Kjøp et sølv-moralkort som du kan bruke på hele laget. Ville brukt et bronse-moralkort hvis du har spilt et par kamper uten å vinne, i hvert fall når du føler at du har råd til det.

 

Så fort du har råd til det, kjøp shiny managere med prosenter på kontrakter, så mange at du får 50 %. Med en 28-kontrakt får du 28+28*0,50=42.

 

Pass på å ha nok pace i forsvar, Hangeland og Riise er ikke kult hvis man er en vanlig dødelig. Sett opp et lag på for eksempel Futhead.com før du kjøper noen, så du ser om alle får bra kjemi og du har en plan å følge.

 

Lagrer denne til senere bruk :p

Okei, tusen takk :)

Noen tips til hvilken liga/land jeg bør satse på?

Lenke til kommentar

Driver å bygger et billig Serie A-gullag, og trenger en RB og LM til. Noen gode forslag? Fra før av har jeg en del spillere fra Milan, Inter, Napoli og Lazio, og flertallet er italienere eller argentinere. Kunne også trengt en ST som er mye valuta for pengene. Har Pazzini fra før av.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Tenker det er meg du sikter til Emils ettersom jeg har såpass mange spillere med god fart. Men selv så liker jeg heller å spille meg frem, for så å ta et langskudd, evnt. spille meg rundt på kanten for så å slå inn 45 grader. Dersom motstanderen er svært offansiv og lar det være 2 mot 2 på topp for meg, så blir det fort en gjennombruddspasning. Men alt er avhengig av hvordan motstanderen spiller.

 

Zuniga er LM orginalt (VM på norsk), så han vil ha rett posisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...