Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg eller mostanderen går i ledelsen så blir det nesten alltid en enorm sjanse eller utligning noen minutter senere. Samme skjer mellom 85-90 min, det laget som ligger under får et enormt overtak. Selv om jeg tar defensivt, så klarer ingen på laget mitt å følge løp. 4 kampen på rad med uavgjort etter at dette skjer hver gang.

Det der skjer alltid med meg og! Frustrerende...

Lenke til kommentar

Er det ikke teorien om scripting da? At på f.eks. 45, 90, 105 eller 120 minutter så gjør forsvaret det dårligere, keeperne gjør idiotiske tabber slik at lusne fisseskudd triller inn i mål osv. Snakket med en kompis om det i går, og i kampen etter vi hadde hatt diskusjonen om scripting, så fikk jeg et utligningsmål på 90 minutter, der keeperen hans (Casillas) gjorde den største tabben jeg faktisk noen sinne har sett i Fifa. Det ble også mange mål i 45 og 90 minutter for begge to i andre kamper.

 

I tillegg spilte jeg på UT i går, og i en kamp hvor jeg dominterte stort, men ikke klarte å sitte sjanser, fikk motstanderen min 2 corner på 90 min. Han scoret selvfølgelig. Deretter gikk jeg bare rett i angrep, og et par pasninger gjorde at jeg fikk nok rom til å blaffre av et skudd som gikk i mål. Omtrent som om det bare var meningen at vi skulle score.

 

Jeg tror ikke på spøkelser, men scripting virker mer og mer troverdig jo mer man spiller Fifa :p

 

Flere som har Trade Pile/Watch list bugen?

Endret av G27
Lenke til kommentar

En grunn til at det blir scoret flere mål i det 45. og 90. min er jo fordi 45/90. min er mye lengre enn f.eks 24.min.

 

Ikke bare er det flere minutters tilegg som gjør at 45.min faktisk er 3-4 min, men siden spillet er scriptet slik at dommeren aldri blåser av hvis du er over den "magiske streken" (40 meter ca), kan det 45.min vare i godt over 10 min.

Lenke til kommentar

omg, begynner å bli temmelig lei nå. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ledet frem til rundt 80 min ut i en kamp før plutselig motstander begynner å vinne alt av dueller, samt at laget mitt kun gjør feilpassninger, tryner osv som fører til 2 kjappe mål for motstander og tap.

 

Er så mange kamper jeg føler jeg har kontroll og spiller klart best på, så vinner motstander pga corner mål og dritt. Legger opp snart -.-

Lenke til kommentar

omg, begynner å bli temmelig lei nå. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ledet frem til rundt 80 min ut i en kamp før plutselig motstander begynner å vinne alt av dueller, samt at laget mitt kun gjør feilpassninger, tryner osv som fører til 2 kjappe mål for motstander og tap.

 

Er så mange kamper jeg føler jeg har kontroll og spiller klart best på, så vinner motstander pga corner mål og dritt. Legger opp snart -.-

 

Jepp, like før jeg også legger fifa på hylla

Lenke til kommentar

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men har fått med meg at mange anbefaler å skaffe manager med 50% contract bonus. Samtidig klarer jeg bare å finne managere med 3% bonus, kan man kjøpe flere og isåfall, hvordan legger man dem sammen slik at jeg får en høyere total bonus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...