Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Tenker ikke til deg. Jeg spilte nettopp mot en som kun hadde spillere som besto av pace spillere. Alle rundt 80, og det er helt sykt at farten kan gjøre så mye for dem. Når EA sier at "Touch og alt vil telle mye mer i år og fart blir mindre viktig" også kommer spillet og vips, farten betyr fortsatt mest. Det hadde nesten vært bedre om touchen var som i demoen, da hadde de jævlene som måker ballen 24/7 hatt vanskeligere for å holde inne R2 osv.

 

Sikter ikke til noen her inne. Men sånn generelt. Aner ikke hvilket lag du har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, bruker ham som spiss selv. God fart og teknikk i tillegg til et godt skudd gjør at det blir maaange mål på ham!

 

Ellers som LM bruker jeg selv Zuniga, liker ham rimelig godt, men skal oppgradere til Giovinco etter at jeg har fått meg Buffon i mål. Så kommer litt an på hvor god råd du har.

 

Som du ser så tenkte jeg på Zuniga som LM, Zapate som spiss og Licht som RB.

Lenke til kommentar

Synd hvor undervurdert farten til Vidic og Rio har blitt gjort. Nei, de er på ingen måte temposterke (var jo Rios styrke tidligere, men skadene har satt sine spor), de er ikke akkurat Thiago Silva eller Chiellini, men 58 og 59 i pace til Vidic og Rio synes jeg er strengt. Virkelig leit da jeg har prøvd mang en gang å bruke disse tross lav pace, men når man møter spisser med over 90 i pace er man sjanseløs, og i løpet av kamper vil slike avgjørende situasjoner oppstå frekvent. Aaahhhhhh

Lenke til kommentar

Helt enig i at det er kjipt at Vidic og Ferdinand er så treg, og selv om det kanskje er strengt så er faktisk begge to blitt veldig trege i virkeligheten. Når jeg spiller med United i H2H, så bytter jeg ut Ferdinand til fordel for Smalling, rett og slett fordi jeg MÅ ha en raskere midtstopper.

Lenke til kommentar

Vidic har vel forsåvidt samme farten om han har hatt i årevis, men Rio har blitt tregere ja. Men jeg synes ikke 58-59 i pace kan forsvares likevel. Se for deg Scholes løpe om kapp med Vidic og Rio liksom. Ifølge Fifa skal Scholes være hakk i hel på begge to, mens i realiteten ville han blitt godt parkert.

Lenke til kommentar

Vant akkurat 1 divisjon så vidt det var. Hadde 20 poeng på 9 kamper, og manglet kun 1. Jeg scorer først, og følger på med massevis av sjanser som keeperen hans på et eller annet vis redder. Så scorer han to sjappe. Han ledet 2-1 helt til i det 86. minutt, da bestemmer McGeady seg for å komme inn fra kanten sin og stanger inn innlegget fra Welliton. Det ene poenget jeg manglet var da i boks. Så herlig! :D

Lenke til kommentar

Hvis jeg lager et sølvlag, vil jeg da møte gullag i seasons? Det er ihvertfall slik jeg har forstått det. Jeg kan jo alltids spille turnering i ett kjør, men det er det jo ikke mye reward i. Er redd jeg kommer til å tape mye mot gullspillere, da forsvaret mitt vil være for svakt.

 

Dette er laget jeg har planer om å bygge: http://www.futhead.com/fifa/squads/177801/#.UHOBzJgxpVg Ser jo bare helt herlig ut! Det er virkelig noen fantastiske spillere i SPL. Mackay har 5* skills, Hasselbaink er bitteliten med 80 strength, 91 balance, 90 pace, Russel har helt vidunderlige stats, Kayal ser helt vill ut, Gunning ser også veldig solid ut, sett bort i fra at han har 68 defence som CB, Forster er 201 cm høy med OK stats for å være sølvkeeper. Jizz!

Lenke til kommentar

Jeg fikk solgt Pato for 28750 coins, men jeg har ikke sett furten av pengene. Han står heller ikke som "sold" i trade pile, men på forsiden står det "Alexandre Pato has sold for 28750 coins". Regner med jeg får cash money til slutt, men hele UT begynner å bli et saftig helvete... Krøllepuuung

 

EDIT: Jeg fikk følgende beskjed av EA "I have filled the form and forwarded this issue to our Studio, they will follow up on this issue within 12 to 15 days of submission"..... Regner med det er fikset før det er gått 12 dager. Fy faen :p

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hver gang jeg eller mostanderen går i ledelsen så blir det nesten alltid en enorm sjanse eller utligning noen minutter senere. Samme skjer mellom 85-90 min, det laget som ligger under får et enormt overtak. Selv om jeg tar defensivt, så klarer ingen på laget mitt å følge løp. 4 kampen på rad med uavgjort etter at dette skjer hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...