Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Er det andre som har opplevd at Notification sounds plutselig ikke fungerer, gir ingen lyd ifra seg? Heller ikke når jeg går inn på lydoppsettet for å spille av de forskjellige lydene skjer det noe..(?)...Hadde nettopp en telefonsamtale gjennom mikrofonen og da fungerte lyden strøkent, så det kan ikke være høytaleren som er gåen heller.

 

Gjorde en soft-reset og da gikk det jaggu trill rundt for telefonen etterpå...finner ikke time/date automatisk, kalendere viser juni-2013..

 

Når jeg ser etter phone updates får jeg beskjed om at -we are currently unable to check for updates, 80072f8f-

 

og vips så var det oktober 2013...

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe svar på hvorfor telefonen oppfører seg så merkelig, men grunnen til at den ikke finner oppdateringer er mest sannsynlig fordi telefonens dato ikke stemmer overens med datoen på oppdateringsserveren.

 

Hvilken versjon av WP har du for øyeblikket?

Det løste seg av seg selv etterhvert...er jo en stund siden nå.. :) ...Det gikk noen timer, og så var lydene tilbake igjen.

 

Meget merkelig, men slik har det nå alltid vært..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Men hva er rasjonalet for å slå av lyden uten at det faktisk er et headset som står i, mon tro? Sambos 920 overrasket med det samme da hun prøvde bruke slike gummiplugger jack/mikro-usbportene for å hindre støv/vann i å fylle dem opp. Dette fungerer jo helt greit på andre telefoner.

Lenke til kommentar

Jeg har preview for developer app installert, etter siste opdpatering så sliter jeg med batteriet, det går fort ned å til slutt skrur tlf seg av men vist jeg starter igjen så har den fullt batteri å så skjer det samme igjen, går noen timer først

 

Ta en soft reset, det kan hjelpe mot så mangt.

Hold power og volum-ned-knappen inne i 10sekunder til telefonen skrur seg av.

 

Ingenting blir slettet osv på telefonen.

 

Går ut ifra at du har 8.1:

Gå til battery savings og se hvilke apper som kjører i bakgrunnen. Deaktiver de appene du ikke har behov for konstant.

Dette har vel ingenting med problemet ditt, men greit å nevne i samme slengen. :)

Lenke til kommentar

 

Jeg har preview for developer app installert, etter siste opdpatering så sliter jeg med batteriet, det går fort ned å til slutt skrur tlf seg av men vist jeg starter igjen så har den fullt batteri å så skjer det samme igjen, går noen timer først

 

Ta en soft reset, det kan hjelpe mot så mangt.

Hold power og volum-ned-knappen inne i 10sekunder til telefonen skrur seg av.

 

Ingenting blir slettet osv på telefonen.

 

Går ut ifra at du har 8.1:

Gå til battery savings og se hvilke apper som kjører i bakgrunnen. Deaktiver de appene du ikke har behov for konstant.

Dette har vel ingenting med problemet ditt, men greit å nevne i samme slengen. :)

 

Takk skal prøves! :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har preview for developer app installert, etter siste opdpatering så sliter jeg med batteriet, det går fort ned å til slutt skrur tlf seg av men vist jeg starter igjen så har den fullt batteri å så skjer det samme igjen, går noen timer først

 

Ta en soft reset, det kan hjelpe mot så mangt.

Hold power og volum-ned-knappen inne i 10sekunder til telefonen skrur seg av.

 

Ingenting blir slettet osv på telefonen.

 

Går ut ifra at du har 8.1:

Gå til battery savings og se hvilke apper som kjører i bakgrunnen. Deaktiver de appene du ikke har behov for konstant.

Dette har vel ingenting med problemet ditt, men greit å nevne i samme slengen. :)

 

Takk skal prøves! :)

 

Hei, jeg har også Preview for developer installert og jeg har fått et anna problem. Jeg kan ikke kopiere(med fingeren) ord og setninger mer fra Bing oversetter. Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...