Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Har fått ny digitizer med verktøy nå fra ebay. Fun fact: verktøyet. PASSER IKKE! AAAAHAHAHAHAHA fuck ebay.

 

Så nå går jeg rundt i søken etter små verktøy. Prøve Jernia kanskje?

 

Den til å skru ut skruene som holder rammen gikk greit. De som skrur av skjermen/usbpluggen funker ikke.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, telefonen funker. Men digitizeren funker ikke, samt den gir merkelig fargenyanser fra andre innsynsvinkler enn "rett frem". Touch = kaputt.

 

Forventet egentlig ikke annet etter alt jeg brøt og kjeftet på den telefonen mens jeg ødela og monterte den opp som en full stressa dr. Frankenstein.

Lenke til kommentar

Prøver å oppdatere til 8.1. Men oppdateringen står bom på 0%. Noe jeg kan gjøre?

 

Når jeg oppdaterte med min fars 920 så stod det på 0% LENGE, iallefall flere timer.

Han gikk å la seg og lot oppdateringen stå på, og neste morgen var det greit.

Sånn vare det med begge stegene i oppdateringen.

Endret av BigBadAde
Lenke til kommentar

Ser at ikke alt har blitt bedre etter oppdateringen... Delte internett med guttungen, samtidig med at jeg spilte Angry Bird Rio. Telefonen ble så varm at etter 5 minutter sluttet jeg å spille. Etter 20 minutter avsluttet guttungen, men jeg glemte internettdelingen. Noe senere slo jeg av denne. Batteri nede på 56%. 1 time senere nede på 20%, og fortsatt lunken telefon. Resatte den (volum ned / av-på knappen i 10sek) og fikk ettpar timer til.

Har vært flere lignende situasjoner med varm telefon - avslutte det som bruker mye strøm/varmer - batteri som tømmes uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...