Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

dumt spørsmål men...jeg fikk denne oppdatering nå. har lastet den den men vet ikke helt hva jeg skal se etter av forandringer.. :ohmy: ..

Er dette en 2-delt oppdatering? GDR3 og..??..

 

Noen som gidder å linke meg til et nettsted hvor man kan lese om hele oppdateringen, ikke bare GDR3?

 

Takk!!

Eneste jeg fant i farten:

 

Windows Phone 8 Update 3 (GDR3)

Lumia Black update

Endret av helsten2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installert her også. Men jeg får fremdeles ikke installert Nokia Beamer. Får beskjed om at Lumia Black er påkrevd !! :nei:

Oppdatering gjekk seint men greit! Nokia Beamer kan ikkje lastast då det står at Nokia Black må ligge inne og det gjer den så eit eller anna er galt.

Kunne vore kjekt å vise litt meir enn via Photobeamer!!!!!!!!!!!!!!;-)

Lenke til kommentar

Oppdatering gjekk seint men greit! Nokia Beamer kan ikkje lastast då det står at Nokia Black må ligge inne og det gjer den så eit eller anna er galt.

Kunne vore kjekt å vise litt meir enn via Photobeamer!!!!!!!!!!!!!!;-)

 

Svarar meg sjølv då det er laber aktivitet her. Nokia Beamer er no installert frå Store og appen er kjempe!!!!!!!!!!!!!!!;-)

Lenke til kommentar

Har en 920 ulåst, ikke Telenor variant, og venter fortsatt på oppdateringen. En del av disse appene fungerer på min Amber versjon, men jeg savner mest funksjonen som de har gjort på systemet. Mulighet for å stenge vindu/apper og mulighet for egne lyder på mld blant annet.

Lenke til kommentar

Jeg har intenst lyst på en skikkelig god kameratelefon for tiden, for å knipse motiver om skal brukes til "plakatkunst". Men 1020 har jo ikke noe nyere innmat ellers enn 920, så det føles litt bakvendt å bruke så mye penger. Kanskje jeg får vente på neste generasjon...

 

Geir :)

Jeg skjønner hva du sier, men samtidig kan jeg ikke se at Windows Phone trenger så vannvittig mye bedre innmat ;-).

Lenke til kommentar

Noen som vet om en knall video-app til 920 hvor man i ettertid kan spille av videoen frame-by-frame og lagre som stillbilder?

Kanskje det egentlig er en videoredigerings-app jeg er ute etter, slik at jeg fortsatt kan bruke Nokia Camera?

 

Nokia Camera lar meg bare hoppe ett-og-ett sekund frem eller tilbake i tid og det blir litt for grovt.

 

Takk!

Lenke til kommentar

Nyere innmat i form av bedre kamera, og betraktelig bedre skjerm :)

 

Ja.

 

Jeg skjønner hva du sier, men samtidig kan jeg ikke se at Windows Phone trenger så vannvittig mye bedre innmat ;-).

 

Nei, problemet er jo at jeg har innmaten alt, og nøler med å skulle betale flere tusen for den en gang til bare for å få et bedre kamera. Jeg trenger jo ikke to telefoner.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Kameraet var hovedsaken at jeg oppgraderte fra 920 til 1020, og kan ikke si jeg angrer.

920 solgte jeg for 900 kr, så grei oppgradering. Men nå tror jeg det blir lengre til neste gang.. bør være mer nytt ved neste modell skifte

Samme her og angrer definitivt ikke :)

920'n var helt topp, men kameraet på 1020 er helt ekstremt bra

(har gitt bort 920'n til en i familien som ble storfornøyd)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en knall video-app til 920 hvor man i ettertid kan spille av videoen frame-by-frame og lagre som stillbilder?

Kanskje det egentlig er en videoredigerings-app jeg er ute etter, slik at jeg fortsatt kan bruke Nokia Camera?

 

Nokia Camera lar meg bare hoppe ett-og-ett sekund frem eller tilbake i tid og det blir litt for grovt.

 

Takk!

Ta skjermbilde ;)

Men ja, hadde vært flott. Men skjermbilde i video blir faktisk ganske bra, har flere redigeringsprogram på pc'n som samler flere frames til et bilde, men skjermbilde av video på 1020'n blir faktisk skarpere og bedre.

Tror jeg må bygge ny PC, plunder med heng på skjermkort når jeg skal redigere hd-video fra 1020'n så nå blir det fornying...

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om en knall video-app til 920 hvor man i ettertid kan spille av videoen frame-by-frame og lagre som stillbilder?

Kanskje det egentlig er en videoredigerings-app jeg er ute etter, slik at jeg fortsatt kan bruke Nokia Camera?

 

Nokia Camera lar meg bare hoppe ett-og-ett sekund frem eller tilbake i tid og det blir litt for grovt.

 

Takk!

Ta skjermbilde ;)

Men ja, hadde vært flott. Men skjermbilde i video blir faktisk ganske bra, har flere redigeringsprogram på pc'n som samler flere frames til et bilde, men skjermbilde av video på 1020'n blir faktisk skarpere og bedre.

Tror jeg må bygge ny PC, plunder med heng på skjermkort når jeg skal redigere hd-video fra 1020'n så nå blir det fornying...

 

Hei Kjakan :)

 

Er usikker på om jeg forstod hva du mente med å ta skjermbilde.

Jeg mener - først filme med telefonen, deretter spille av videoen og ha muligheten til å flippe meg frem og tilbake frame-by-frame. Da finner man plutselig noen fantastiske bilder :) ...så ta skjermbilde ja, om det var det du mente.

Jeg har lett en stund nå etter en video-edit app til telefonen, men tror jeg nå må gi tapt og heller ty til å legge filmen over i VLC på PC`n og gjøre jobben der. Håper ikke jeg mister for mye av kvaliteten bare, når jeg kaster fila frem og tilbake på denne måten :hm:

Lenke til kommentar

Endelig har jeg fått Black oppdateringen til min kjære 920. Installeres nå. Er spent på om den vil gi bedre samkjøring på enkelte ting, som notifikasjoner etc. Spesielt 6snap, det har jeg ikke fått til å funke. Gleder meg til å prøve Nokia Beamer. Elsker oppdateringer :)

Lenke til kommentar

Endelig har jeg fått Black oppdateringen til min kjære 920. Installeres nå. Er spent på om den vil gi bedre samkjøring på enkelte ting, som notifikasjoner etc. Spesielt 6snap, det har jeg ikke fått til å funke. Gleder meg til å prøve Nokia Beamer. Elsker oppdateringer :)

6snap notifikasjoner har fungert på alle Windows Phone telefoner jeg har sett den på. Det er en begrensning dog (og noe Rudy Huyn ikke kan noe for) som gjør at den bare kan notifisere deg hvert 30. minutt. Under "innstillinger" og "bakgrunnsagent" må du huke av for "aktiver bakgrunnsagent" og "aktivere varsler hvert 30. minutt".

 

Visst det ikke fungerer så anbefaler jeg deg å legge applikasjonen inn på nytt. Fungerer iallefall like bra for meg nå etter Black, som før Black :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Hei Kjakan :)

 

Er usikker på om jeg forstod hva du mente med å ta skjermbilde.

Jeg mener - først filme med telefonen, deretter spille av videoen og ha muligheten til å flippe meg frem og tilbake frame-by-frame. Da finner man plutselig noen fantastiske bilder :) ...så ta skjermbilde ja, om det var det du mente.

Jeg har lett en stund nå etter en video-edit app til telefonen, men tror jeg nå må gi tapt og heller ty til å legge filmen over i VLC på PC`n og gjøre jobben der. Håper ikke jeg mister for mye av kvaliteten bare, når jeg kaster fila frem og tilbake på denne måten :hm:

Ja, spill av video og ta skjermbilde.

Er nok ikke like enkelt å treffe akkurat på riktig punkt, men bilder blir ganske klare og greie

Prøvde i et redigeringsprogram på pc'n, men det ble mer kornete enn skjermbildet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...