Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan bli bra hvis de gjør det riktig. Men har mine tvil etter at jeg leste at det er quests som går ut på å feks drepe ett visst antall zombier og motta goldcoins i belønning..

 

For det første er jeg rimelig lei av rpg quests egentlig, og ihvertfall av denne sorten.

For det andre, valuta? :hrm: Det burde ikke være penger med i ett apokalyptisk survival spill. Ødelegger innlevelsen.

Lenke til kommentar

Penger finnes jo selv om samfunnet har brutt sammen, og er jo opp til spillerne om de bruker det eller noe annet som byttemiddel. Men et byttemiddel blir jo som regel tatt i bruk, slik at man ikke trenger å bytte gjenstand mot gjenstand i enhver handel. Det er jo bare realistisk.

Ellers deler jeg dog skepsisen din til quester, spent på hvordan dette fungerer ingame. Håper jeg klarer å få hendene på en beta key slik at jeg får sett spillet før det evt blir kjøp. Hvis ikke blir det å vente til det ligger en del gameplayvideoer ute på Youtube slik at man kan danne seg et inntrykk.

Lenke til kommentar

Skal uten tvil forhåndsbestille dette så fort jeg kan. Skal gi en betakode til broren min i alle fall, men hvis jeg har en til overs kan jeg helt sikkert gi den til en på forumet her.

 

Edit:

 

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=256755764441738&set=a.249167021867279.53288.247409748709673&type=1&theater

 

Nytt og stilig screenshot!

 

Og må bare få sagt at jeg anbefaler å sjekke ut førsteposten til tid og annen. Legger ofte til ny informasjon jeg fisker ut av facebook-siden deres og andre steder. :)

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Er det satt noe lanseringsdato? Litt rart at de sier spillet kommer nå i høst, men det er ikke satt noen lanseringsdato. Rusher de spillet nå som Day Z feberen er på topp?

 

Skal ikke se bort ifra at de vil prøve å gjøre ett innhugg på DayZ fansen. Med tanke på at DayZ kommer som standalone utover så vil det være rift om kundene, siden jeg tviler folk gidder å spille både ett zombie MMO og DayZ samtidig. Majoriteten av spillere vil velge enten eller.

 

Hvorvidt WarZ kommer til å bli bra er jeg avventende med, tanken om et zombie MMO er igrunn artig. Men det som gjør DayZ til DayZ og ikke hvilket som helst annet spill er nettopp følelsen det gir en når man beveger seg rundt. Det at hvis man dør så mister man alt er rimelig hardcore, men samtidig det som gjør spillet bra. :)

Lenke til kommentar

Skaperne bak War Z er de samme gutta som lagde War Inc som forøvrig bruker akkurat samme motoren de skal bruke nå. Foreslår folk leser om det spillet og mer om utviklerne bak. nekter å tro de klarer å lage noe i nærheten av et "OK" spill engang. Ihvertfall ikke så avansert som Arma er. DayZ er jo forøvrig et MMO også og mye av det War Z planlegger å være blir langt mer casual enn DayZ.

Lenke til kommentar

Så War Z vil være flott for de som ikke kan spille timesvis av gangen? TWD er det best Z spillet jeg har spilt til dags dato men så har jeg ikke prøv alle med unntak av L4D serien.

 

Noe jeg synes er kjedelig og urealistisk er hyperraske zombier samt muterende monstre med merkelige egenskaper. La zombier være zombier. TWD synes jeg har truffet midt på spikeren, selv om det er en subjektiv oppfatning.

 

War Z kjøpes ikke om jeg ikke får teste en demo eller trial. Kjøper kun noen få tittelserier uten evt. mulighet til å teste først. Det lages så mye dårlige spill og det spekuleres i pengemaskineriet å ikke la kjøperne få teste produktet først.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...