Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål! Hvorfor går det ikke ant å lade denne via usb på pcen? står at den lader, men den gjør ikke det, må bruke stikk kontakten?

 

What the other guy said.

 

Også, problemer relatert til det kan også være det at USB debugging står enablet. Skru dette av hvis formålet er å lade.

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd problemer med medfølgende lader fra multicom? Fulgte med en sånn liten hvit dings for å plugge i norske støpsel, første som skjer når jeg plugger den i er at den bokstavelig talt eksploderer i støpselet.

Skremmende hvis de sender med en dårlig overgang og håper ikke flere har samme erfaring? Jeg bestilte Nexus 7 2 fra Multicom selv idag. Tror jeg bestiller en annen overgang da de koster kun 35/40kr. Du får bare gi klage til Multicom å få en ny, jeg håper det ikke gikk ut over brettet ditt?

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Skremmende hvis de sender med en dårlig overgang og håper ikke flere har samme erfaring? Jeg bestilte Nexus 7 2 fra Multicom selv idag. Tror jeg bestiller en annen overgang da de koster kun 35/40kr. Du får bare gi klage til Multicom å få en ny, jeg håper det ikke gikk ut over brettet ditt?

Jess, har sendt mail til dem men får vel ikke svar før mandag tidligst. Ingen skader på brettet heldigvis, alt fungerer som det skal. Leste om dette i en artikkel på dinside her om dagen så litt småironisk at jeg skulle oppleve dette selv.

 

http://www.dinside.no/921287/ikke-alle-uekte-ladere-er-farlige

Lenke til kommentar

Jeg har også kjøpt min Nexus 7 (2nd gen) hos Multicom. Det følger med en hvit 'fake iphone' lader (ganske lik den i dinside.no linken i innlegget ovenfor) ved siden av den amerikanske originalladeren.

Den originale amerikanske er også for 220V, men du trenger en slik overgang for å bruke den:

http://dx.com/p/flat-to-round-power-plug-convertor-3529

Endret av Spectre
Lenke til kommentar

Kan ikke folk som faktisk har fått nettbrettet komme med inntrykk?

Virker som folk bare bruker denne tråden til å klage eller diskutere pris/tilgjengelighet.

Du har mine erfaringer i post #1596 ( www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1444162&p=20823427 )

Kan tilføye nå etter enda noen uker at LED-lyset har vært deilig å få på plass. Var kanskje noe av det jeg savnet mest på den gamle, av alle ting. :-)

Lenke til kommentar

Da er den bestilt :-)

KjøretKjører alle stock, eller er det noen som er på cyanogenmod eller lignende?

Har kjørt cm 10.2 nightly i en ukes tid nå. Det fungerer helt ypperlig det. For meg ble batteritiden noe bedre med cm enn med stock rom. Har fortsatt tilgode å komme over noen bugs selv om det er nightly.

Lenke til kommentar

Fikk en systemoppdatering på min (2012) i dag, selv om jeg allerede hadde oppdatert til 4.3 tidligere :/ hmmm..

 

JWR66Y er hovedsaklig en sikkerhetsoppdatering. Kanskje ikke spennende, men jeg er likevel glad å få slike oppdateringer som de fleste uten Nexus ikke får :(

 

http://www.androidpolice.com/2013/08/22/developer-changelog-aosp-updated-with-the-latest-round-of-4-3-fixes-including-both-jwr66y-4-3_r1-1-and-jss15q-4-3_r2-2/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...