Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen store forskjeller på den amerikanske versjonen og kommende norsk versjon? Hvordan er medfølgende adapter fra Multicom?

 

Edit: Ser at Nexus 7 bruker micro-usb lader. Har to samsung usb-ladere liggende her. Slikt ser dem ut:

 

Output 5.0V == 0.7A

Output 5.0V == 1.0A

 

Vil disse funke med Nexus 7 tableten? INput er 100-240V, 0.15A 50-60GHz.

Endret av Sharizard
Lenke til kommentar

Er det noen store forskjeller på den amerikanske versjonen og kommende norsk versjon? Hvordan er medfølgende adapter fra Multicom?

 

Edit: Ser at Nexus 7 bruker micro-usb lader. Har to samsung usb-ladere liggende her. Slikt ser dem ut:

 

Output 5.0V == 0.7A

Output 5.0V == 1.0A

 

Vil disse funke med Nexus 7 tableten? INput er 100-240V, 0.15A 50-60GHz.

Det er ikke noe forskjell og lader medfølgende adapter funger selvsagt strålende.

Lenke til kommentar

Da var denne bestilt. Tvilsomt at prisen legger seg noe lavere enn 2200 for 32GB-versjonen når den kommer offisielt til Norge. Vurderer å ha et tastatur som kan følge med denne, og tenker derfor på en case med tastatur inkludert. Noen som har erfaring på området og har anbefalinger? Tror kanskje at tastatur på størrelse med 7-tommeren blir litt smått, og da er det lite hensikt å kjøpe eksternt tastatur...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Da var denne bestilt. Tvilsomt at prisen legger seg noe lavere enn 2200 for 32GB-versjonen når den kommer offisielt til Norge. Vurderer å ha et tastatur som kan følge med denne, og tenker derfor på en case med tastatur inkludert. Noen som har erfaring på området og har anbefalinger? Tror kanskje at tastatur på størrelse med 7-tommeren blir litt smått, og da er det lite hensikt å kjøpe eksternt tastatur...

Kanskje dette kan være av interesse.

http://www.androidcentral.com/minisuit-keyboard-case-nexus-7-2013?utm_source=ac&utm_medium=twitter

Lenke til kommentar

Ble aldri helt fortrolig med min førstegenerasjons, føltes aldri "glatt" nok ut under surfing. Ble til at den bare ble liggende til jeg skulle på turer f.eks. Laste den full av film/magasiner før avreise.

 

Det er vel egentlig Android/Chrome i et nøtteskall, er det ikke? Vet ikke helt hvorfor, men hver eneste enhet jeg har hatt har blitt "treg i nettleseren" i løpet av noen måneder. Mulig Google kjører opp maskinkrav via oppdateringer i en fei, sannelig om jeg vet.

Lenke til kommentar

Presterte å få skjermen på min N7 knust no ein dag, nokon som har fått reparert dette og veit kva det kostar typisk?

 

Hvis du gjør det selv blir det billig, hvis ikke kan det lønne seg å selge den som deler og kjøpe ny.

En komplett front for Nexus 7 med glass og LCD-skjerm koster under kr 500 inkludert frakt fra Hong Kong. Hvis du er heldig er den merket Gift eller lav verdi, hvis ikke plusser Tollen på kr 250 i moms og gebyr.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sop=15&_from=R40&_sacat=0&_nkw=LCD+Display+Assembly+nexus+7&LH_PrefLoc=2

 

Veiledning til jobben kan du finne på YouTube, her er første videoen Google fant til meg:

Endret av Frobe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg dette brettet. Synes prisen var litt stiv, så jeg vurderer å kjøpe gråimport-versjonen fra IT24.no. Siden jeg bor i Oslo, kan brettet hentes veldig kjapt.

Er det noen her som har kjøpt Nexus 7 fra IT24.no? Hvordan er medfølgende adapter f.eks?

 

Offtopic: Hvordan er IT24.no generelt som nettbutikk? Bra kundeservice?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...