Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fordel med 4.3 er at det er kommet TRIM på SSD-minnet:

http://www.anandtech...l-nexus-devices

 

Jeg fikk også min 4.3-oppdatering i går kveld, og den er blitt merkbart kjappere.

 

TRIM støtte har vært siden android 4.2.2 (Eller var det 4.1.1?) det handlet bare om å aktivere det i programvaren.

 

Cyanogenmod har hatt TRIM funskjon i ROM'ene sine i en lengre periode, det har forøvrig de fleste mer kjente utviklere også :)

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en vpn-tilbyder med gratis prøvetid eller penga-tilbake-garanti slik at jeg kan få kjøpt den nye nexusen?

Du kan bare bruke en gratis VPN-tilbyder hvis alt du skal gjøre er å surfe på amerikanske Play Store. TunnelBear er bra. Som Glenn Jacobsen sier kan du også bare bestille rett til en amerikansk adresse hos Amazon. Da slipper du å "lure" deg inn på amerikanske Play Store siden Amazon har en side for alle besøkende.

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Er det noen andre som har problemer med WiFi etter oppgraderinga til 4.3? Vet ikke sikkert om det er et problem i OS til meg, eller om det er aksesspunktet... Det kommer bare opp at den henter IP-adresse, godkjenner, henter IP-adresse, godkjenner osv. Og det skjer med ikke noe mellomrom.

Lenke til kommentar

 

Du kan bare bruke en gratis VPN-tilbyder hvis alt du skal gjøre er å surfe på amerikanske Play Store. TunnelBear er bra. Som Glenn Jacobsen sier kan du også bare bestille rett til en amerikansk adresse hos Amazon. Da slipper du å "lure" deg inn på amerikanske Play Store siden Amazon har en side for alle besøkende.

 

Tips om pålitelig leverandør av amerikansk adresse som ikke koster skjorta og som ikke rapper varene dine?

Lenke til kommentar

Frakt fra USA til Norge med jetcarreier koster 175 kroner tror jeg. Men noen som vet om man må betale frakt innenfor norge i tillegg, eller er det inkludert i de 175 kronene?

Prisen varierer i forhold til tyngde/størrelse, og det er enkelt å finne på siden deres. Nexusen er nok i 175,- land den ;)

 

I de 175 kronene, så får du frakt fra USA til Norge, fortolling, og frakt til din adresse.

 

Kort sagt så betaler du enhetspris, frakt til New Jersey, JetCarriers pris, og mums.

Eksempel: $200 (ca 1200kr) for enhet, $8 (ca 50kr) for frakt til New Jersey, 175kr til JetCarrier, og ca 300kr i mums. I alt så blir det ca. 1725kr

 

 

http://www.jetcarrier.com/

http://toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no

 

Edit:

Kom borti publiser før jeg var ferdig :p

Endret av MarQsDH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er i florida nå og kjøpte nye nexus 7 32 gig. Fet liten sak :-) Har tidligere hatt ipad og iphone så det er mye nytt på gui her<0. Er det noen som har noen bra tips på GUI gjide til denne tabletten? Er ikke en dritt av ekstrautstyr å få tak i ennå siden den er så ny. Kom vel i butikkeme her rett før helgen

Lenke til kommentar

 

Jeg har forresten nå etter å ha bestilt fra "amerikanske" Play Store fått amerikansk Play Store på både PC, mobil og nettbrett uten at jeg må bruke VPN.

 

Hva er det man kan kjøpe på amerikanske Play Store som man ikke får på "norske"?

 

Er det noen fordeler med å være innlogget amerikanske Play Store? (bortsett fra å få kjøpt Nexus 7 :) )

Lenke til kommentar

Fikk pakken min fra Jetcarrier i går. Må si at førsteintrykket av Nexus 7 (2013) etter noen timers fikling er meget bra.

Jeg fikk min også i går. Har bare fått sett litt på den, men så langt veldig fornøyd. Fjorårets Nexus 7 virker nå stor og klumpete til sammenligning.

Hva er det man kan kjøpe på amerikanske Play Store som man ikke får på "norske"?

 

Er det noen fordeler med å være innlogget amerikanske Play Store? (bortsett fra å få kjøpt Nexus 7 :) )

Den amerikanske Play Store har i tillegg filmer, serier, musikk, bøker og magasiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...