Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Jeg svarte på et spørsmål om det det var dumt å bruke en annen lader med å bruke min egen telefon som eksempel på at nei, det er det ikke. Du konkluderer deretter med at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Hvorfor vet jeg ikke hva jeg snakker om? hva er det jeg ikke har forstått? Enlighten me, please.

 

Foreslår at vi lar det være siste ord om dette her og at smartphone svarer i en privat melding. Dette har ingenting med tråden å gjøre og er uten interesse for oss andre.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår at vi lar det være siste ord om dette her og at smartphone svarer i en privat melding. Dette har ingenting med tråden å gjøre og er uten interesse for oss andre.

Ser poenget ditt, og det var heller ikke meningen å skape en slik diskusjon. Men hvis det er skadelig å bruke en sterkere lader til Nexus 7 er det absolutt on topic og relevant i forhold til spørsmålet som ble stilt. :-)

Lenke til kommentar

Er det egentlig noe poeng å vente til denne kommer offisielt ut i Norge? Dersom prisen legger seg på 2300+ for 32 GB-utgaven, er det vel nesten like greit å bare bestille fra multicom. Har vi noen anelse om hva prisen kommer til å bli?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...