Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Er dette tråden for den siste nexus 7'eren også? Jeg har i alle fall bestilt meg denne:

 

http://www.it24.no/google-nexus-7-v2-ny-2-gen-asus-16gb-tablet-med-lader-og-micro-usb.html

 

Usikker på om den har 3g/4g kapasiteter noe den ikke ser ut til å ha. Er det noe dere kan svare på?

 

Så vidt jeg vet har ikke 3G/LTE versjonen kommet ut i Norge enda, IT24 har den ikke hvert fall. De får den nok inn så fort de får importert den fra USA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke sjekket hvilke LTE-bånd som støttes av de forskjellige utgavene, men jeg ville ikke regnet med at LTE-utgaven for US fungerer på noe annet enn 3G her.

Den støtter et av tre norske LTE bånd, det på 1800 MHz.

 

Det er samme LTE støtten som iPhone 5 har, for eksempel.Det er også verdt å merke seg at det også støtter 42mbps 3G som f. eks. telenor har.

 

Hvis noen er interessert i LTE versjonene ville jeg tatt kontakt med nettbutikkene som selger dem.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Ja, tanken min var at FM fases ut i årene som kommer, derfor ble jeg nyskjerrig på om du fikk til å bruke DAB på din N7.

Jepp, men når FM er 'utrydda' så er sannsynligheten stor for at nettbrettet mitt også er det.. :p

 

Men kommer nok garantert løsninger for DAB mot nettbrett fremover, så fort det blir populært nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...